طرز تهیه آرد سوخاری پولکی در خانه

طرز تهیه آرد سوخاری پولکی در خانه

تهیه آرد سوخاری می تواند بسیار اقتصادی باشد این مطلب را بخوانید

دنیای قلم -آرد سوخاری در خانه ها بسیار پرمصرف است. برای اینکه آرد سوخاری اقتصادی درست کنید ترفند خاص آن را باید بلد باشید. 


مواد لازم


 نان تست: به مقدار لازم
 کرانچی ساده یا تند: یک بسته
  ادویه کاری: به دلخواه

  طرز تهیه :


پودرهای سوخاری پولکی می‌تواند یکی از راه‌های رستورانی شدن غذاهای سوخاری در خانه باشد. در این مطلب به چند ترفند برای تهیه این پودر در خانه با چند ماده اولیه می‌پردازیم. سعی‌کنید این پودر را هربار متناسب با نیاز خانه تهیه‌کنید تا هم تازه‌بماند و هم جلوی خراب‌شدن احتمالی آن را بگیرید.
   مرحله اول: کمی نان تست را با دست خرد کنید و روی سینی فر بچینید. فر را با دمای 130 درجه سانتی‌گراد تنظیم‌کنید و  اجازه بدهید تا نان‌ها بدون تغییر رنگ خشک‌شوند.
   مرحله دوم: سینی را از فر بیرون بیاورید و اجازه ‌دهید نان‌ها کمی خنک‌شوند. سپس نان‌های خشک‌شده را در غذاساز بریزید تا چند دور کوتاه بزند. حواس‌تان باشد نان‌ها نباید خیلی خرد‌شوند. محتویات غذاساز را داخل الک بریزید. آردی که از الک رد می‌شود همان آرد سوخاری است  و پودری که داخل الک می‌ماند، پانکو یا پودر سوخاری پولکی است.
   مرحله سوم: کرانچی‌ها را داخل غذاساز بریزید، کاملا پودر کنید و سپس به همراه ادویه کاری به مخلوط پانکو اضافه کنید. مخلوط را در داخل ظرف دربسته بریزید  و در یخچال نگهداری کنید.
   نکته: اگر به فر دسترسی ندارید می‌توانید نان تست را در یک محیط بهداشتی زیر نور آفتاب خشک ‌کنید.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.