ورزشی مخصوص چین و چروک گردن

ورزشی مخصوص چین و چروک گردن

با این روش چروک گردن را از بین ببرید

دنیای قلم -ورزش‌هایی برای رفع چین و چروک گردن راهکاری است که متخصصان پیشنهاد می کنند. اینکار از استفاده از کرم‌ها بسیار مفیدتر است. 


ورزش اول: 1. در حالت راحت بنشینید. 2. چانه‌تان را بالا بکشید. 3. حالا بخندید و ۵ ثانیه در همین حالت بمانید. 4. باید سفت شدن ماهیچه‌های گردن‌تان را احساس کنید. 5. این حرکات را ۳ بار تکرار کنید. 6. این ورزش را یک تا ۲ بار در روز انجام دهید. 


ورزش دوم: 1. شانه‌های‌تان را پایین و در حالت شل و راحت نگه دارید. 2. چانه‌تان را به سمت بالا بکشید. باید در قسمت بالای گردن و چانه احساس کشیده شدن کنید. 3. لب‌های‌تان را غنچه کنید و همزمان زبان‌تان را بیرون آورید. 4. ۵ ثانیه در همین حالت بمانید. 5. این حرکات را ۳ بار تکرار کنید. 6. این ورزش را یک تا ۲ بار در روز انجام دهید. 


ورزش سوم: 1. در حالت راحت بنشینید و شانه‌های‌تان را شل کنید. 2. دست راست‌تان را زیر ترقوه چپ‌تان قرار دهید. کمی فشار وارد کنید. 3. سر و گردن خود را به سمت راست بکشید. حالت‌تان باید شبیه گردن بلند قو باشد. 4. لب‌های‌تان را غنچه کنید. 5. ۵ ثانیه در همین حالت بمانید و بعد از آن، این حرکات را با سمت دیگر تکرار کنید. 6. این ورزش را یک تا ۲ بار در روز انجام دهید. 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.