آنچه باید درباره محصولات مراقبت از پوست بدانید

آنچه باید درباره محصولات مراقبت از پوست بدانید

موقع انتخاب محصولات مراقبت از پوست به چه نکاتی توجه کنیم؟

دنیای قلم -امروزه محصولات حاوی آنتی‌اکسیدان تنوع بسیار زیادی دارند، به طوری که احتمالا آنتی‌اکسیدان‌ها را می‌توانید حداقل در یکی از محصولات مورد استفاده‌ خود بیابید. از آن جا که تنوع زیاد ممکن است انتخاب محصول مناسب را سخت کند، در این بخش به مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید یک محصول ایده آل مدنظر داشته باشید اشاره می‌کنیم:


هدف خود را مشخص کنید

آیا می‌خواهید لکه‌های تیره را از بین ببرید، خطوط ریز را به حداقل برسانید یا از آسیب‌های ناشی از نور خورشید جلوگیری کنید؟ با مشخص کردن هدف خود متوجه می‌شوید که باید دقیقا به‌دنبال چه نوع محصولی باشید.
انتخاب محصولاتی حاوی چند آنتی‌اکسیدان| بر اساس تحقیقات، محصولاتی که چند نوع آنتی‌اکسیدن مختلف دارند برای رفع مشکلات پوستی گزینه‌  بهتری هستند.


محصولات مختلف را امتحان کنید

نام برند به‌اندازه‌  تاثیر محصول روی پوست مهم نیست. اگر به یک محصول خاص حس خوبی داشته باشید و آن را اثربخش بدانید، احتمالا به‌طور منظم از آن استفاده می‌کنید. از آن جا که تاثیر محصولات حاوی آنتی‌اکسیدان در طولانی‌مدت مشخص می‌شود، برای کسب نتیجه مطلوب باید به‌طور مداوم از آن‌ها استفاده کنید.


به سایر مواد تشکیل‌دهنده‌ محصول توجه کنید

فهرست ترکیبات مفید برای پوست فقط به آنتی‌اکسیدان‌ها خلاصه نمی‌شود. ترکیبات ضدپیری دیگری هم در محصولات مراقبت از پوست وجود دارند که می‌توانند ظاهر پوست را بهبود بخشند. برای مثال، هیالورونیک اسید برای آب‎رسانی پوست‌های خشک ایده‏آل است یا گلیکولیک اسید، لاکتیک اسید و ماندلیک اسید همگی می‌توانند پوست را روشن‌تر کنند و سرعت پیر شدن آن را کاهش دهند.


از متخصص پوست و مو کمک بگیرید

اگر به‌تنهایی نمی‌توانید محصول مناسب را انتخاب کنید، از متخصص پوست بخواهید که گزینه‌های مناسب را به شما معرفی کند. منبع: دیجی‌کالا مگ  

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.