چطور غذا بخوریم که لاغر شویم

چطور غذا بخوریم که لاغر شویم

خوردن غذاهای سبک و کم کالری را بین ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر قرار دهید و به هیچ وجه بعد از این ساعت یعنی 6 عصر چیزی نخورید.

دنیای قلم -جدیدترین تحقیقات نشان می دهد که خوردن و نخوردن غذا در ساعتی از روز می تواند سرعت لاغری و کاهش وزن را تا دوبرابر تغییر دهد
دکتر کورتنی پیترسون متخصص لاغری می‌گوید: «درباره رابطه اوقات روز و وزن گیری مطالعاتی انجام دادیم و با تغییرات سوخت و ساز  بدن متوجه شدیم که افزایش و کاهش وزن می تواند با این عامل دچار تغییرات قابل توجهی شود.»جدیدترین تحقیقات نشان می دهد که خوردن و نخوردن غذا در ساعتی از روز می تواند سرعت لاغری و کاهش وزن را دوبرابر تغییر دهد. بر اساس این مطالعات شما می توانید سریع وزن کم کنید.


  8 تا 2 بعداز ظهر


می توانید هر نوع مواد غذایی سالم را که دوست دارید بخورید اما فقط از ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر.


  2تا 6 بعدازظهر


خوردن غذاهای سبک و کم کالری را بین ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر قرار دهید و به هیچ وجه بعد از این ساعت یعنی 6 عصر چیزی نخورید.


  سخت اما تاثیر گذار


دکتر کورتنی پیترسون درباره نتایج این تحقیقات جدید می‌گوید: «درباره رابطه اوقات روز و وزن گیری مطالعاتی انجام دادیم و با تغییرات سوخت و ساز بدن متوجه شدیم که افزایش و کاهش وزن می تواند با این عامل دچار تغییرات قابل توجهی شود.بر اساس همین مطالعات من پیشنهاد می کنم افرادی که در پی تناسب اندام هستند ، وعده‌های غذایی خود را بین ساعت 8 تا 2 بعد از ظهر مصرف کنند و پس از ساعت 6 عصر چیزی نخورند. این رژیم شاید سخت به نظر  برسد اما تاثیر آن فوق العاده است به ویژه برای کسانی که قصد کاهش سریع وزن خود را دارند.این رژیم لاغری محدود باعث سوزاندن چربی و کالری به مقدار زیاد می شود.»
  توضیح ضروری : اگر عمل به این توصیه باعث حذف یک وعده شد بدون مشورت با پزشک به آن اقدام  نکنید.
منبع: دیلی میل

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.