معرفی فیلم « هفت و نیم» + فیلم

همه چیز درباره فیلم « هفت و نیم» را در این مطلب بخوانید.

دنیای قلم‌ـ «هفت و نیم» فیلمی در ژانر درام محصول مشترک کشور ایران و افغانستان است. این فیلم در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان به نمایش در آمد.

 

داستان فیلم « هفت و نیم»

 هفت و نیم ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می کند و قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئله ای هستند.

 

بازیگران فیلم « هفت و نیم»

در این فیلم ندا جبرائیلی، هستی مهدوی فر، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، شیدا خلیق، افسانه کمالی، محمدرضا غفاری، علیرضا کمالی , حسین مهری به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم «دیدن این فیلم جرم است» + فیلم

 

 

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی

 

فرشته حسینی (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر افغانستانی ساکن ایران است.

 

وی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد. او در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمده و دارای ۶ خواهر و یک برادر است. وی کودکی سختی داشته و در زمان کودکی برای تأمین هزینه‌های مدرسه اش مجبور بود تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کند.

 

او از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

 

فرشته حسینی فعالیت هنریش را زمانی که ۹ سال سن داشت شروع کرد و به خاطر حساسیت‌هایی که خانواده اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

 

او اولین بار بازی در فیلم من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.