معرفی فیلم ترسناک «آن شب» + تیزر

همه چیز درباره فیلم ترسناک «آن شب» را در این مطلب بخوانید.

دنیای قلم‌ـ آن شب فیلمی ترسناک، دلهره‌آور و معمایی به کارگردانی کوروش آهاری، نویسندگی کوروش آهاری و میلاد جرموز و تهیه‌کنندگی محمد درمنش محصول سال ۱۳۹۷ است.

سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا، با اعطای سه جایزه اصلی خود به فیلم «آن شب» به کار خود پایان داد.این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا که از مهمترین جشنواره فیلم های ژانر وحشت در جهان است، موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و شهاب حسینی نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را به خود اختصاص داد.

 

داستان فیلم «آن شب» 

دربارهٔ یک زوج ایرانی در آمریکاست که در یک هتل محبوس شده‌اند در حالی که نیروهای بیگانه ای آن‌ها را وادار می‌کنند که با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه رو شوند.

 

بازیگران فیلم «آن شب» 

شهاب حسینی، نیوشا جعفریان، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی، لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم، جیا مورا، لیلا اوگانیان در این فیلم به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم « هفت و نیم» + فیلم

 

 

بیوگرافی نیوشا جعفریان

 

نیوشا جعفریان

 

نیوشا دختر حسین جعفریان از فیلمبردارهای معروف ایران است که کارهای “درباره الی” و “فروشنده” را در کارنامه خود دارد.

 

نیوشا جعفریان در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نیوشا جعفریان در این سال، بازیگری در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نیوشا جعفریان بازی در فیلم فروشنده بوده است. نیوشا جعفریان کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1395 فیلم فروشنده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با اصغر فرهادی همکاری داشته است. نیوشا جعفریان توانست با بازی در فیلم فروشنده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی و سید فرید سجادی‌ حسینی بر تجارب او افزود.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.