معرفی فیلم «سوءتفاهم» + فیلم

داستان فیلم سوءتفاهم چیست؟ چه کسانی در آن بازی کرده اند؟ اینجا را بخوانید.

دنیای قلم‌ـ سوءتفاهم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی محصول سال ۱۳۹۶ سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌باشد. این فیلم در ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

این فیلم تلفیق ژانرهای تریلر روان‌شناختی، کمدی، و فلسفی است. ابتدای فیلم با جمله‌ای از ژان بودریار فیلسوف فرانسوی آغاز می‌شود.

 

داستان فیلم سوءتفاهم

قصه فیلم سوء تفاهم ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است؛ و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می‌آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان‌گیری نیز به پیش می‌رود و…

 

بازیگران فیلم سوءتفاهم

مریلا زارعی، هانیه توسلی، کامبیز دیرباز، پژمان جمشیدی، مهدی فخیم زاده، اکبر عبدی، آرش نوذری

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم «دیدن این فیلم جرم است» + فیلم

 

 

بیوگرافی مریلا زاعی

 

مریلا زارعی

 

مریلا زارعی برزی متولد 25 فروردین 1353 بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی خواهر بزرگتر ملیکا زارعی است. مریلا زارعی متولد شهر تهران و فارغ التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است.

مریلا زارعی فعالیت در تلویزیون را با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضرا به کارگردانی اکبر خواجویی در سال 1375 شروع کرد. او در سال 1373 با بازی در فیلم "سلام سینما" (محسن مخملباف) وارد سینما شد و با مجموعه تلویزیونی "کاراگاه" (حسن هدایت) به دنیای بازیگری روی آورد.

و با مجموعه تلویزیونی "هوای تازه" (محمد رحمانیان) بیشتر شناخته شد. بازی در فیلم "دو زن" (تهمینه میلانی، 1377) یکی از شانسهای بزرگ او بود. پس از آن توانایی هایش را در "واکنش پنجم" (تهمینه میلانی، 1381) به رخ همگان کشید.

سرانجام با بازی کوتاه اما بسیار تاثیرگذارش در "سربازهای جمعه" (مسعود کیمیایی، 1382) مزد زحماتش را از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر، از هشتمین جشن خانه سینما  و از نویسندگان و منتقدان دریافت کرد. ابتدا در فیلم "سلام سینما" ساخته محسن مخملباف (1373) چهرهٔ او بر روی پرده سینما نقش بست.

از دیگر نقش های درخشان وی می توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و درباره الی ساخته اصغر فرهادی اشاره نمود، که قدرت و هنر بازیگری خود را به نمایش درمی آورد.

خانم مریلا زارعی برای بازی در فیلم شیار 143 جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر را کسب کرد.

مریلا زارعی برای بازی در فیلم سینمایی دختر کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94 شد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.