معرفی فیلم «دیدن این فیلم جرم است» + فیلم

دیدن این فیلم جرم است، طبق ادعای سازندگانش سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است. در این رابطه بیشتر بخوانید.

دنیای قلم‌ـ دیدن این فیلم جرم است! فیلمی در ژانر سیاسی به کارگردانی و نویسندگی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه محصول تازه سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است. این فیلم که دریافت پروانه ساخت آن مسیر پر پیج و خمی داشته است، به ماجرای یک گروگانگیری می پردازد.

 

داستان فیلم دیدن این فیلم جرم است

فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعداً بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند... صدای آژیراشون داره نزدیک تر می‌شه... الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا...

 

 

بازیگران فیلم دیدن این فیلم جرم است

در این فیلم امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه، محمود پاک نیت، احسان امانی و مهدی زمین‌پرداز به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم «مردن در آب مطهر» + فیلم

 

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌است.

فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس‌های آموزشگاه بازیگری سمندریان و کلاس‌های فن بیان خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد؛ و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

لیندا کیانی پیشنهاد بازی در سریال پربیننده شهرزاد را رد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.