اسراییل همین است

اسراییل همین است

واقعا مردم فلسطین با این رژیم چه باید می‌كردند؟

دنیای قلم - احمد مازنی: حمله به بیمارستان المعمدانی و قتل‌عام صدها نفر در حالی رخ داد كه رژیم صهیونیستی این مكان را امن اعلام كرده بود. بنابراین افراد مستقر در بیمارستان علاوه بر بیماران، همراهان بیمار و كادر درمان، سایر اقشار مردم نیز بودند كه این بیمارستان را محلی امن دانسته‌ و در تله شیطنت و تزویر رژیم خون‌آشام قرار گرفتند و در آتش بمب‌های اسراییل سوختند. رژیم صهیونیستی قبل از حمله به بیمارستان المعمدانی اعلام كرده بود كه مردم غزه از پناهگاه‌ها خارج شوند و به این بیمارستان بروند و در پی آن بیمارستان را بمباران كرد.  اسراییل همین است.

حدود ۷۵ سال است كه با مردم فلسطین چنین می‌كند. لازم نیست حتما فلسطینی باشی یا ساكن غزه تا بدانی كه این رژیم خون‌آشام است. كافی است خارج از پروپاگاندای رسانه‌ای حامیان اسراییل اخبار این سرزمین را از ۱۹۴۸ تاكنون مرور كنی تا چهره كریه اسراییل را مشاهده كنی. این رژیم با تزویر تاسیس شد و با زور و قلدری ادامه یافت و البته برای ارایه تصویری زیبا از خود و تصویری تروریستی از مردم فلسطین زبان و قلم بسیاری را به خدمت گرفت. روزی كه حماس اقدام به عملیات توفان الاقصی كرد از قضا از قتل، هتك و تحقیر شهرك‌نشینان مسلح و كینه‌توز نسبت به مردم این منطقه به تنگ آمده بود. مردمی كه صاحب خانه هستند و ۷۵ سال از اشغال خانه و كاشانه‌شان می‌گذرد توسط یهودیان افراطی كه از سایر نقاط دنیا به این سرزمین كوچ داده شدند مورد توهین و تحقیر قرار می‌گیرند، زمین‌های كشاورزی‌شان به زور تصرف می‌شود و پاسخ اعتراض‌شان با گلوله داده می‌شود چه باید می‌كردند؟ عملیات توفان الاقصی پاسخی به این همه جنایت و در حقیقت دفاع مقدس بود.

اما رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات دفاعی و هوشمندانه كه هدف آن مراكز نظامی و منجر به قتل و اسارت جمعی از نظامیان اسراییلی شد دچار جنون شده و مدام به مناطق مسكونی حمله می‌كند و كودكان و زنان و دختران و سالمندان را می‌كشد و اكنون بمب‌هایش را بر سر بیماران و مردم مستقر در بیمارستان فرو می‌ریزد.  

واقعا مردم فلسطین با این رژیم چه باید می‌كردند؟  تاریخ فلسطین حاكی از این است كه اسراییل فقط زبان زور را می‌فهمد، چراكه از كمپ دیوید تا اسلو و عادی‌سازی‌های چند سال اخیر جز تحقیر مسلمانان و اعراب و وقاحت بیشتر صهیونیست‌ها ثمره دیگری نداشت. نگاهی به دولت خودگردان بكنید؛ نگاهی به غزه بكنید؛ نگاهی به كشورهای اطراف اسراییل بكنید و حتی نگاهی به ماجراجویی‌های این رژیم در كشورمان ایران عزیز بكنید؛ اساسا صهیونیست‌ها برای دیگران حقی قائل نیستند و دیگران را انسان نمی‌دانند كه قائل به مذاكره برابر با آنها باشند! آنها خود را قوم برگزیده می‌دانند كه كمترین توقع‌شان حكومت بر منطقه‌ای از نیل تا فرات است.

آنچه از پیمان صلح اسلو نصیب فلسطین شد، حكومت خودگردانی است كه بدون اجازه تل‌آویو آب نمی‌تواند بنوشد! هدف این رژیم و حامیان غربی‌اش از مذاكرات عادی‌سازی روابط با كشورهای عربی نیز تحكیم پایه‌های این رژیم است نه تحكیم صلح و امنیت در منطقه. اكنون نیز آقای بایدن برای نجات این رژیم نه تنها چشم بر جنایات جنگی و نسل‌كشی آن می‌بندد، بلكه از اسراییل حمایت كرده و مردم بی‌دفاع غزه را محكوم می‌كند. این است پشت نقاب صلح‌طلبانه اسراییل و امریكا برای منطقه و مردم مظلوم فلسطین.  از كمپ دیوید، اسلو و پیمان ابراهیم كاری ساخته نیست. تعریف درست از اسراییل همان است كه امام خمینی (ره) فرمودند: «غده سرطانی» و غده سرطانی را باید از بدن خارج كرد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.