نورافشانی و راه انداز ی کاروان لبخند در محلات سیزده گانه منطقه 13
به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص)

نورافشانی و راه انداز ی کاروان لبخند در محلات سیزده گانه منطقه 13

شهرداری منطقه 13 با در نظرگرفتن شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ، ده ها ویژه برنامه با مشارکت مساجد ، سراهای محلات و گروه های خودجوش مردمی در محدوده منطقه اجرا می کند.

دنیای قلم -به مناسبت 27 رجب ، سالروز مبعث حضرت محمد(ص) پیام آور عدالت و کرامت انسانی ، پویش فرهنگی و اجتماعی با عنوان رسول مهربانی و لبخند با اجرای  برنامه های شاد در محلات سیزده گانه  کلید خورد.
به گزارش دنیای قلم به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، محمد هادی علی احمدی ، شهردارمنطقه 13 ضمن تبریک فرارسیدن 27 رجب ، مبعث حضرت محمد(ص) ، پیام آور عدالت و کرامت انسانی گفت : پیرو دستورالعمل اداره کل فرهنگی شهرداری تهران در زمینه اجرای پویش مبعث حضرت محمد (ص) ، شهرداری منطقه 13 با در نظرگرفتن شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ، ده ها ویژه برنامه با مشارکت مساجد ، سراهای محلات و گروه های خودجوش مردمی در محدوده منطقه اجرا می کند.
او ایجاد نشاط معنوی و اجتماعی با بهره گیری از شادی و آموزه های اسلامی ، ترویج روحیه شادی و نشاط بین شهروندان و   گسترش و ترویج الگوی محبت، همدلی و مهربانی در میان شهروندان را از اهداف اجرای پویش مبعث حضرت محمد (ص) عنوان کرد و افزود: امروزه می بایست با پیروی و الگو گرفتن از پیامبر(ص) ، فرهنگ نبوی را در جامعه ترویج و تعمیق دهیم.
شهردارمنطقه 13 افزود: همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) ، کاروان های شادی با عنوان رسول مهربانی و لبخند در قالب خودروهای مجهز به سیستم صوتی با پخش مداحی ، سرود و نواهای مذهبی ،آئینی  و محلی در مکان های پر تردد و همچنین مناطق کم برخوردار حرکت می کند.
محمد هادی علی احمدی  به برگزاری جشن رسول مهربانی و لبخند در بوستان خیام اشاره کرد و افزود : جشنی با فعالیت گروه های اقوام ، سنتی و محلی ، مسابقات فرهنگی ، مولودی خوانی ، مناقب خوانی ، مسابقه و اهدا جوایز در بوستان خیام برگزار می شود.
شهردار منطقه 13 در خصوص برپایی ایستگاه رسول مهربانی و لبخند در محدوده افزود : این ایستگاه ها با پخش مداحی ، آوا ها و نواهای محلی و بومی در مدح پیامبر اکرم (ص) و توزیع شیرینی و چایی ، پذیرای شهروندان هستند .
او یاد آور شد : سراهای محلات و مساجد ، میزبان  محافل و مراسم های رسول مهربانی و لبخند با محور های آموزهای قرآنی ، اخلاق فردی و اجتماعی ، تکریم پدر و مادر هستند .
به گفته علی احمدی ، بازدید و اهدا گل و شیرینی در آسایشگاه های محدوده ، تبلیغات و فضاسازی محیطی به همراه آذین بندی ،نور افشانی در میادین اصلی و پرتردد و معرفی و تولید  محتوای مرتبط با پویش رسول مهربانی و لبخند از دیگر فعالیت های منطقه 13 همزمان با مبعث رسول گرامی اسلام (ص) می باشد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.