برپایی جشن های شادی و خدمت رسانی موکب های پذیرایی منطقه ۱۳ به مناسبت نیمه شعبان

برپایی جشن های شادی و خدمت رسانی موکب های پذیرایی منطقه ۱۳ به مناسبت نیمه شعبان

با توجه به آماده سازی خیابان ولیعصر(عج) برای جشن بزرگ نیمه شعبان،  استیج شادی و موکب پذیرایی از سوی اداره فرهنگی منطقه۱۳ در این محور برپا شد.

دنیای قلم -با توجه به آماده سازی خیابان حضرت ولیعصر(عج) برای جشن بزرگ نیمه شعبان،  شهرداری منطقه۱۳ با برپایی استیج های شادی و موکب پذیرایی در این خیابان پذیرای شهروندان است. 
به گزارش دنیای قلم به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمد هادی علی‌احمدی شهردار منطقه با تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) گفت: این عید نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام آور ظهور امامی است که با آمدنش به همه انتظارها پایان خواهد بخشید و امید دهنده مستضعفان خواهد بود و با حکومت جهانی خود سیر تکاملی این عالم را به اوج خواهد رساند.
او افزود : با توجه به آماده سازی خیابان ولیعصر(عج) برای جشن بزرگ نیمه شعبان،  استیج شادی و موکب پذیرایی از سوی اداره فرهنگی منطقه۱۳ در این محور برپا شد. 

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت :  این موکب  با همکاری نیروهای جهادی و مردمی ناحیه یک از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۹ در خیابان ولیعصر انتهای پارک ملت،جنب صدا و سیما،روبروی کوچه کاج آبادی پذیرای شهروندان است . 
او ادامه داد: همچنین استیج شادی همراه با برنامه های فرهنگی و  اجتماعی از قبیل سرود، تئاتر مولودی،ورکشاپ،مشاوره دینی و نور افشانی از ساعت ۱۵ لغایت ۱۹ همزمان با جشن نیمه  شعبان در این محور برپاست.  
شهردار منطقه۱۳ همچنین از برپایی جشنواره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد و افزود: این جشنواره شامل ویژه برنامه های مختلف از قبیل اقوام ، مسابقه فرهنگی ، اهدای جوایز،  سرود ، مولودی خوانی و نمایش عروسکی است. 
او یادآور شد: با همکاری مساجد محدوده و پایگاه های بسیج، ضمن برپایی جشن و نورافشانی آسمان منطقه،  با برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی از شهروندان پذیرایی می شود.
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.