"اجرای کارناوال و گروه های عروسک‌ گردانی" در استقبال از بهار ۱۴۰۱ تهران در منطقه۱۳

تمهیدات مناسب در طرح استقبال از بهار، زمینه مناسب برای اجرای ویژه برنامه های متنوع مجازی و میدانی با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط و آشنایی شهروندان با سنت های دیرینه عید نوروز در سطح منطقه فراهم شده است.

دنیای قلم -معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ از اجرای کارناوال و گروه های عروسک گردانی در استقبال از بهار ۱۴۰۱ خبر داد.  
به گزارش دنیای قلم به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، حیدری نکو ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به برنامه ریزی های شاد و متنوعی در راستای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در میان شهروندان، گفت: تمهیدات مناسب در طرح استقبال از بهار، زمینه مناسبی برای اجرای ویژه برنامه های متنوع مجازی و میدانی با هدف ایجاد روحیه شادابی، نشاط و آشنایی شهروندان با سنت های دیرینه عید نوروز در سطح منطقه فراهم شده تا شهروندان در این ایام کرونایی اوقات فراغت خود را به صورت بهینه سپری کنید. 

"اجرای کارناوال و گروه های عروسک‌ گردانی" در استقبال از بهار ۱۴۰۱ تهران در منطقه۱۳
حیدری نکو گفت: " جُنگ عروسکی " در برنامه کارناوال های شاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ منطقه۱۳، که بصورت سیار و ثابت برنامه های متنوع شاد دارند زیر نظر اداره کل آموزش های شهروندی و به همت اداره آموزش های شهروندی منطقه اجرا می شود. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ با اشاره به برنامه ریزی های شاد و متنوعی در راستای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در میان شهروندان، بیان کرد: تمهیدات مناسب در طرح استقبال از بهار، زمینه مناسب برای اجرای ویژه برنامه های متنوع مجازی و میدانی با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط و آشنایی شهروندان با سنت های دیرینه عید نوروز در سطح منطقه فراهم شده تا شهروندان در این ایام کرونایی اوقات فراغت خود را به صورت بهینه سپری کنند. 
او یادآور شد: این کارناوال ها و برنامه ها در روز پنج فروردین ماه در محلات امامت ، آشتیانی و بوستان خیام اجرایی می شود  .
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.