زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب در محدوده منطقه۱۳

زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب در محدوده منطقه۱۳

این حیوانات به محل‌های مخصوص منتقل می‌شوند تا در آنجا توسط پزشکان پالایش واکسینه شد و پلاک‌گذاری شوند.

دنیای قلم -معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ از جمع آوری سگ های بلا صاحب در محدوده به شیوه زنده گیری با توجه به درخواست های شهروندان  و احقاق حقوق حیوانات خبر داد . 
به گزارش دنیای قلم به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  احسان صفائی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ با اشاره به درخواست های شهروندان در سامانه ۱۳۷ و مراجعات حضوری در زمینه جمع آوری سگ های بلاصاحب گفت : این طرح با اعزام اکیپ های زنده گیری سگهای بلاصاحب سطح منطقه به بیمارستان لواسانی ، محدوده موتوری سنگین  و بوستان جنگلی سرخه حصار در حال اجراست . 
 او با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای جمع‌آوری این حیوانات از محیط زیست و سطح منطقه  افزود: این حیوانات به محل‌های مخصوص منتقل می‌شوند تا در آنجا توسط پزشکان پالایش واکسینه شد و پلاک‌گذاری شوند. 
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ ادامه داد: شهروندان منطقه در صورت مشاهد سگ‌های بدون صاحب با سامانه فوریت‌های شهری 137 تماس بگیرند، البته گشت‌های ویژه‌ای از سوی اداره ساماندهی شهرداری منطقه 13 برای شناسایی و جمع آوری فعالیت دارد.
صفائی یادآور شد: از جمله مهم ترین اقداماتی که برای ساماندهی سگ های بدون صاحب صورت گرفته ، راه اندازی مرکز پردیس مهر با ظرفیت نگهداری ۵۰۰ سگ احداث و تا پایان سال از آن بهره برداری می شود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.