بیش از ۲۵۰ نیروی‌انسانی و ۲۵ ماشین برف‌روبی در منطقه۸ آماده‌باش شدند
در استقبال از بارش برف در پایتخت

بیش از ۲۵۰ نیروی‌انسانی و ۲۵ ماشین برف‌روبی در منطقه۸ آماده‌باش شدند

۱۲۰مخزن زرد رنگ شن مخصوص در معابر، جهت دسترسی آسان شهروندان در نقاط حساس منطقه، زیرگذرها، بزرگراه‌ها، پل‌های خاقانی و شهیدان صابری، میادین اصلی، ایستگاه‌های مترو‌، روبروی مدارس‌ و مساجد، شریان‌های اصلی و ایستگاه‌های BRT، پایانه‌های تاکسیرانی و اماکن تجاریی، جانمایی و شارژ شده است.

دنیای قلم -شهرداری منطقه۸ با آماده‌باش نیروهای‌انسانی و تجهیزات برف‌روبی به استقبال بارش برف پایتخت رفت.
به گزارش دنیای قلم به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برودت هوا، شهرداری منطقه در پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ خود نیروهای مستقر در ستاد برف‌روبی نواحی سه‌گانه منطقه را به صورت آماده باش درآورد و تلاش شبانه روزی خود را با هدف خدمات‌رسانی به شهروندان را بدون وقفه انجام می‌دهد.

شهردار منطقه۸ تصریح کرد: ۱۲۰مخزن زرد رنگ شن مخصوص در معابر، جهت دسترسی آسان شهروندان در نقاط حساس منطقه، زیرگذرها، بزرگراه‌ها، پل‌های خاقانی و شهیدان صابری، میادین اصلی، ایستگاه‌های مترو‌، روبروی مدارس‌ و مساجد، شریان‌های اصلی و ایستگاه‌های brt، پایانه‌های تاکسیرانی و اماکن تجاریی، جانمایی و شارژ شده است تا شهروندان با معضل جدی در بارش احتمالی مواجه نشوند.

بیش از ۲۵۰ نیروی‌انسانی و ۲۵ ماشین برف‌روبی در منطقه۸ آماده‌باش شدند

وی ادامه داد: همچنین شهرداری منطقه۸ در دو سایت شن‌ونمک واقع در خیابان دماوند پل شهید یاسینی و مترو فدک با ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات تخصصی شامل کامیون‌های تیغه‌دار، خاور، خودروی مخصوص شن پاش، باب کت و... وظیفه شن‌پاشی برف‌روبی را به صورت مکانیزه در کنار نیروهای انسانی به صورت صد‌درصد آماده‌باش شدند.

تنهایی افزود: نیروهای خدمات شهری فضای سبز شهرداری منطقه۸ در بارش‌های آتی با برف‌تکانی به موقع از درختان سطح محدوده به ویژه درختان سوزنی، محافظت از درختان را بر عهده خواهند داشت. 

همچنین ستاد مدیریت بارش شهرداری منطقه۸ از پانزدهم مهر تا پانزدهم اسفند ماه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در حوزه خدمات شهری با بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی و استقرار ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی، آماده خدمت رسانی به شهروندان است.
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.