شهردار منطقه۸ یکی از پیشتازان در مدیریت شهری خانواده محور است
مشاور امور بانوان شهرداری تهران در بازدید یکروزه از منطقه۸ گفت:

شهردار منطقه۸ یکی از پیشتازان در مدیریت شهری خانواده محور است

از بین ۱۱۴۰۰ بانوی شاغل در شهرداری تهران، متخصص‌‌ترین و با تجربه‌ترین بانوان با نگاه‌های خوب مدیریت شهری، در جمع بانوان خانواده شهرداری وجود دارند.

دنیای قلم - مریم اردبیلی مشاور امور بانوان شهرداری تهران با همراهی فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در بازدید یکروزه از منطقه، در جریان امور بانوان شاغل در منطقه، فعالیت‌های شهرداری منطقه۸ در امور بانوان و اقدامات اجتماعی و فرهنگی و چگونگی ارائه خدمات قرار گرفت.

این تور یکروزه با نشست صمیمانه مشاور امور بانوان شهرداری تهران با بانوان‌ شاغل در شهرداری منطقه ۸ آغاز شد و مریم اردبیلی ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار مقاومت اخلاص در کار را رمز قبولی و موثر بودن دانست و با اشاره به حدیث "مَن اَصعَدَ إلَی اللهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، اَهبَطَ اللهُ اَفضَلَ مَصلَحَتِه" از حضرت فاطمه(س) گفت: اگرخالصانه خدمتی را انجام دهیم بهترین‌ مصلحت‌ها حاصل می‌شود. 

اشراب نگاه زنان، تحقق رویکرد تهران خانواده 

مشاور امور بانوان شهرداری تهران در نشست صمیمانه با شهردار منطقه۸ و تیم مدیریت شهری منطقه گفت: از بین ۱۱۴۰۰ بانوی شاغل در شهرداری تهران، متخصص‌‌ترین و با تجربه‌ترین بانوان با نگاه‌های خوب مدیریت شهری، در جمع بانوان خانواده شهرداری وجود دارند. 

مریم اردبیلی ادامه داد: شهردار منطقه۸ از پیشتازان تحقق رویکرد خانواده محوری است و هدف ما در مدیریت شهری جدید این است که خانواده را به عنوان واحد کنش حل مسائل شهری ببینیم، به رسمیت بشناسیم و مدیریت شهری را به خانواده تفویض کنیم. 

وی افزود: برای تحقق "تهران خانواده"، "ریحان شهر" و دیگر طرح‌ها، ازظرفیت‌های حداکثری مدیریتی بانوان بهره خواهیم برد و اشراب نگاه زنان، سیستم‌های مدیریتی و تحقق رویکرد تهران خانواده محور را تسریع و تسهیل می‌کند و مسئله های شهروندان با این رویکرد قابل حل است. 

فاطمه تنهایی در این جلسه گفت: در مرتفع‌کردن چالش‌های بانوان در منطقه و انجام‌ هر فعالیت و اقدامی که در حوزه بانوان شاغل و شهروندان باشد پیشگام‌ خواهیم بود و از هر تحولی در حمکرانی مسئله محور و مدیریت شهری خانواده محور استقبال می‌کنیم.

تکریم بانوی جانباز ۵۵ درصد 

مشاور امور بانوان شهرداری تهران و شهردار منطقه۸ در ادامه نشست صبحگاهی خود به دیدار بانوی جانباز زن ۵۵ درصد رفتند و در فضایی صمیمانه پای درد و دل این بانوی فداکار نشستند.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ ضمن پاسداشت فداکاری‌های این مادر و پرستار دفاع مقدس که سال ۱۳۶۵ در فکه به مقام جانبازی رسیده است گفت: حضور و حمایت بانوان در همه عرصه‌ها بالاخص دفاع مقدس افتخاری دیگر برای جامعه بانوان است. 

شهردار منطقه۸ یکی از پیشتازان در مدیریت شهری خانواده محور است

شهرداری به دنبال توانمندسازی و تسهیل فعالیت‌های بانوان

در ادامه تور یکروزه مدیران ارشد شهری، مشاور امور بانوان شهرداری تهران در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۸ حضور یافت و با بانوان فعال و تاثیرگذار حوزه اجتماعی و فرهنگی و دبیران و مدیران سرای محلات دیدار کرد و گفت: ظرفیت های بالای انسانی در منطقه۸ فراوان است و محلات روی دست بانوان می چرخد و شهرداری به دنبال تسهیل فعالیت زنان و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و جامعه کم‌توان و توانیابان است.

گفتنی است عصرگاه برفی مشاور شهردار تهران و هیئت همراه در منطقه ۸ با حضور در مقبره شهدای گمنام و غواص بوستان‌ فدک و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به پایان رسید.

همچنین در پایان این بازدید یکروزه، معاونین توانمندسازی و فرهنگی شهرداری تهران و روسای برنامه ریزی و اداره ورزش و تفریحات شهرداری تهران با همراهی گرجی رئیس اداره بانوان شهرداری منطقه۸ از مراکز تحت تصدی شهرداری منطقه بازدید و به دیدن بانوی سرپرست خانوار در منطقه ۸ رفتند و از این بانو فعال تقدیر کردند.
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.