توضیح روابط عمومی شهرداری منطقه۸ درباره کلیپ حاشیه‌ساز

توضیح روابط عمومی شهرداری منطقه۸ درباره کلیپ حاشیه‌ساز

در صورت ارتکاب تخلف توسط پیمانکار برخورد قاطع خواهد شد.

دنیای قلم -در پی انتشار کلیپی مبنی بر دریافت وجه از عوامل غیر مجاز پسماند توسط ماموران شهرداری، شهردار منطقه ۸ دستور بررسی دقیق این موضوع را به نهادهای نظارتی اعلام کرده است و گفت: در صورت ارتکاب تخلف توسط پیمانکار برخورد قاطع خواهد شد. 

🔹تنهایی ضمن تشکر از حس مسئولیت پذیری شهروندان محترم منطقه ۸ افزود: پدیده شوم زباله گردی به صورت غیرقانونی متاسفانه سالهاست که معضل شهرها است و هیچ کدام از  این عوامل غیر مجاز پسماند تحت سرپرستی پرسنل و یا نیروی پیمانکار شهرداری نیستند و  این موضوع اخیرا توسط نهادهای نظارتی به صورت مداوم کنترل می شود.

وی تصریح کرد: همچنین مجددا به تمام پیمانکاران تذکر داده می شود که نسبت به برداشت مواد بازیافتی از مخازن پسماند سطح شهر خودداری نموده و صرفا با همکاری و آموزش شهروندان محترم نسبت به تفکیک و دریافت پسماندهای بازیافتی از مبدا(منازل و ادارات) اقدام نمایند.

شهردار منطقه ادامه داد: در این راستا با همکاری و هماهنگی نیروی محترم انتظامی نیز طرحی درخصوص برخورد باخریداران ضایعات غیر مجاز در سطح شهر تهران به اجرا درخواهد آمد.

همچنین شهروندان با حس مسئولیت پذیری می توانند با  تفكیک پسماند از مبدا و محل تولید، گام مهمی در جهت کاهش پدیده شوم زباله گردی بردارند و  سامانه ۱۳۷ نیز آماده دریافت درخواست های شهروندان جهت تحویل پسماند های بازیافتی است. 

گفتنی است در پایان شهرداری منطقه نیز از شهروندان مطلع درخواست می کند در صورتی که اطلاعاتی از این افراد و یا هر گونه مدرک در این خصوص دارند را به روابط عمومی شهرداری منطقه۸ و یا با شماره  ۹۶۰۳۶۰۳۲۱ تماس حاصل نمایند.
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.