یادگارانی از جنس ایثار در خاک وطن

یادگارانی از جنس ایثار در خاک وطن

دنیای قلم -پرویز سروری، مهدی اقراریان و فاطمه تنهایی در سال نومیلادی به دیدار خانواده شهید مسیحی" ادوین شامیریان" رفتند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ درایام سال نو میلادی پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان عضو و رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران و فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ به دیدار خانواده شهید میسحی" ادوین شامیریان" رفتند با زنده نگهداشتن یاد شهدا و جانبازان جامعه ارامنه و رشادت‌های فرزندان این سرزمین، از پدر این شهید معزز تجلیل کردند.

 

 

پدر شهید والامقام شامیریان در این گفت‌وگو به بیان خاطره‌ی حضور مقام معظم رهبری در منزلش پرداخت و گفت: بهترین افتخار خانواده‌ی ما، میزبانی از قدوم مبارک حضرت آقا بوده و هست و وقتی صحبت از دفاع خاک وطن و میهن می‌شود، همگی برای دفاع آماده خواهیم بود و "ادوین" افتخار من است. 

گفتنی است شهید ادوین شامیریان از شهدای جامعه ارامنه کشورمان است که در سال ۱۳۶۶ بر اثر اصابت خمپاره در سن بیست سالگی و در منطقه میمک استان ایلام به شهادت رسید.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.