سومین دیدار و گفتگوی شهردار منطقه۲۱ با شهروندان و صاحبین صنایع
به رسم دوشنبه های پاسخگویی انجام شد؛

سومین دیدار و گفتگوی شهردار منطقه۲۱ با شهروندان و صاحبین صنایع

کاشانی پور: همکاران ما در حوزه های مختلف مجموعه مدیریت شهری منطقه۲۱، با کمال میل خواسته‌های به حق شما مراجعین را دریافت می‌کنند و در چارچوب وظایف قانونی شان پیگیری و برطرف خواهند کرد.

دنیای قلم -حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ در دوشنبه پاسخگویی بیست و نهم آذر ماه، به درخواست های شهروندان و صاحبین صنایع رسیدگی کرد.
به گزارش دنیای قلم به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، در قالب اجرای طرح "دوشنبه های پاسخگویی" سومین جلسه ملاقات مردمی حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ با شهروندان و صاحبین صنایع در سال۱۴۰۰، با "رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی" در بیست و نهم آذر ماه برگزار شد.
حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ در این دیدار شنونده درخواست ها و مشکلات شهروندان و صاحبین صنایع در حوزه شهرسازی و معماری بود و درخصوص رفع مسائل و مشکلات مطروحه، دستوراتی جهت مساعدت صادر کرد.
وی در این دیدار مردمی گفت: اگر چرخ تولید بچرخد، اشتغال ایجاد شود و روند تولید پررونق گردد؛ شعار سال۱۴۰۰ که "رونق تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" می باشد به صورت عینی و عملی محقق خواهد شد.
کاشانی پور تاکید کرد: همکاران ما در حوزه های مختلف مجموعه مدیریت شهری منطقه۲۱، با کمال میل خواسته‌های به حق شما مراجعین را دریافت می‌کنند و در چارچوب وظایف قانونی شان پیگیری و برطرف خواهند کرد.
لازم به ذکر است؛ به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت ملاحظات مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی، شهروندان پایتخت می توانند برای اخذ وقت ملاقات مردمی و ثبت درخواست خود به سامانه publicmeeting.tehran.ir و همچنین اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱ مراجعه نمایند.
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.