روش سریع برای تمیز کردن سرامیک

روش سریع برای تمیز کردن سرامیک

تمیز کردن سه‌سوته کاشی‌های سرویس‌بهداشتی و حمام

دنیای قلم -بعد از تمیز کردن حمام و سرویس بهداشتی با مواد طبیعی، آن‌طور که می‌خواهید تمیز نمی‌شود، به‌خصوص تمیز کردن خود کاشی‌ها  و درزهای کاشی آن‎قدر هم که به نظر می‌رسد آسان نیست. اما با استفاده از چند روش ساده می‌توانید کاشی‌های حمام و سرویس بهداشتی خانه خود را برق بیندازید.


به چه چیزی نیاز دارید؟


بطری اسپری خالی، سرکه سفید، صابون سبز، جوش شیرین یا کلر، سطل خالی یا سبد لباس‎شویی، اسفنج تمیز کردن، مسواک قدیمی(برس) و دستکش خانگی.


به این روش تمیز کنید


برای شروع کار ابتدا لباس‌های قدیمی و دستکش‌های خود را بر تن کنید. سرکه سفید را از بالا به پایین روی کاشی‌های حمام خود اسپری کنید. بگذارید سرکه حدود 15 تا 30 دقیقه روی کاشی‌ها بماند. تمیز کردن با سرکه باعث می‌شود که آهک و چربی پس از مدتی حل شوند. حالا کاشی‌های حمام را با قسمت زرد اسفنج تمیز کنید. سپس همه سطوح را به خوبی با آب گرم بشویید.


حالا نوبت براق‌کردن است


دو قاشق غذاخوری صابون سبز را با 8 قاشق غذاخوری جوش شیرین مخلوط کنید و با برس روی کاشی‌ها بکشید. با این کار کاشی‌های حمام شما تمیز و براق می‌شود. اما اگر درزهای کاشی هنوز تمیز نشده، کلر را با یک مسواک قدیمی روی تمام درزها بمالید. به مدت 15 تا 30 دقیقه صبر کنید و سپس درزها را به خوبی با آب بشویید و تمیز کنید.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.