سریال پوست شیر و شهاب حسینی

سریال پوست شیر و شهاب حسینی

شهاب حسینی با سریال پوست شیر به نمایش خانگی برگشت اینجا را بخوانید

دنیای قلم -شهاب حسینی ستاره خبرساز سینما، پس از مدتی دوری از نمایش خانگی با اولین سریال برادران محمودی به این مدیوم بازگشته و فعالیتش را در نمایش خانگی از سر گرفته است. این مجموعه به نام «پوست شیر» چند ماه است که جلوی دوربین رفته و به تازگی اولین خبر رسمی از آن منتشر شد. شهاب حسینی پس از سریال پرمخاطب «شهرزاد» بار دیگر پیشنهاد بازی در یک سریال نمایش خانگی را پذیرفته است.


ورود به نمایش خانگی با «شهرزاد»


شهاب حسینی سال 94 با سریال «شهرزاد» اثر حسن فتحی، ورود موفقی به نمایش خانگی داشت. این مجموعه در سال‌هایی که نمایش خانگی مانند امروز رونق زیادی نداشت، با استقبال فراوان مخاطبان مواجه و به یکی از بهترین آثار نمایش خانگی تبدیل شد. نقش منفی اما محبوب «قباد» و بازی درخشان شهاب حسینی در این نقش، او را بیش از پیش نزد مخاطبان محبوب کرد. این بازیگر بعدها در برنامه «همرفیق» اعلام کرد که با ساخت فصل دوم و سوم این مجموعه موافق نبوده و به دلیل تعهدش به قصه و شخصیت چاره‌ای جز بازی در سریال نداشته است. حسینی پس از «شهرزاد» در هیچ سریالی بازی نکرد و فعالیتش را در سینما پیگیری کرد.


پایان شایعه خداحافظی با بازیگری


شهاب حسینی پس از «شهرزاد» با برنامه «همرفیق» و به عنوان مجری در نمایش خانگی دیده شد. او مدتی پیش در گفت‌وگو با فیلم نیوز توضیح داد از این که مخاطبان او را با نام نقش‌هایش صدا می‌کردند خسته شده بوده و ترجیح داده اجرای «همرفیق» را تجربه کند. اکنون این ستاره پس از سه سال غیبت در نمایش خانگی، برای اولین‌بار با برادران محمودی همکاری کرده و جلوی دوربین «پوست شیر» ساخته جمشید محمودی رفته. به گزارش صبا، این سریال یک درام جنایی است و هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه و بابک کریمی از بازیگران آن هستند. جمشید و نوید محمودی تا به حال دو سریال «سایه‌بان» و «دلدار» را تولید کرده‌اند که جزو سریال‌های موفق و پرمخاطب تلویزیون نیستند. «چند متر مکعب عشق» نیز تنها اثر تحسین شده این دو برادر در سینماست. نمی‌توان پیش‌بینی کرد این سریال چه اتفاقی در کارنامه شهاب حسینی رقم خواهد زد، اما خبر حضور او در «پوست شیر» به شایعه خداحافظی‌اش از بازیگری که به دلیل برداشت اشتباه از صحبت‌هایش به وجود آمد، پایان خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.