از بین بردن چروک لباس‌ها با شامپو نرم کننده

از بین بردن چروک لباس‌ها با شامپو نرم کننده

این مطلب را بخوانید تا ببینید چطور با نرم کننده موی سر می‌توان چروک لباسها را از بین برد.

دنیای قلم- نوع پارچه، میزان دمای آب، میزان دور ماشین لباسشویی و یا میزان شستن لباس ها با دست و نحوه آن و در نهایت مواد شوینده ای که برای شستن لباس ها از آن استفاده می کنید تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت پارچه، رنگ آن و میزان چروک شدن آن دارد. یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ کیفیت لباس ها و کاهش چروک آن هاشامپو نرم کننده موی سر است.

برای باز کردن چروک پارچه، ملحفه یا لباس می‌توانید از نرم‌کننده موهایتان کمک بگیرید. به این صورت که ۱/۴ پیمانه نرم‌کننده مو را درون لگن حمام بریزید. مقداری آب به آن اضافه کنید. سپس پارچه یا لباس را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در این محلول بخوابانید.

 

 

بیشتر بخوانید: کدام سرکه موی سر را تقویت می کند؟

 

 

البته بهتر است به یاد داشته باشید که برای کاهش چروک و حفظ رنگ لباس های خود دمای آن را بر روی 30 تا 40 درجه قرار دهید و بهترین میزان دور ماشین لباس شویی برای کاهش پوسیدگی و میزان چروک لباس ها 400 دور است. در این حالت لباس ها به آرامی و در دمایی متعادل شسته خواهند شد.

پس از شسته شدن لباس ها آن ها را به مدت طولانی در ماشین لباسشویی نگهداری نکنید.

 

 

منبع: سایت طلا

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.