زنان هنگام قاعدگی چه کارهایی را نباید انجام دهند؟

زنان هنگام قاعدگی چه کارهایی را نباید انجام دهند؟

این مطلب را بخوانید تا با ۳ کاری که زنان هنگام قاعدگی باید از انجام آنها پرهیز کنند آشنا شوید.

دنیای قلم- سیکل عادت ماهانه خانم ها در هر ماه به طور منظم درحال اتفاق افتادن است و بدن آن ها با این فرایند بافت های داخلی خود را ترمیم می کند و بافت های آلوده را به همراه خون از بدن خارج می کند. در این فرایند بدن خانم ها دستخوش تغییراتی می شود که آن ها را از انجام 3 کار در این مدت محروم می سازد.

 

 

رنگ نکردن مو

 

رنگ مو

 

به مدت 3 روز پیش از از قاعدگی و 3 روز پس از قاعدگی موهای خود را به هیچ وجه رنگ نکنید در دروان قاعدگی سرعت رشد موهای دو برابر حالت عادی می شود و پوست نیز دچار حساسیت می شود در نتیجه باعث می شود که رنگ برروی موهای شما نشیند و موهایتان رنگ را قبول نکند.

 

 

بیشتر بخوانید: راه های کاهش درد قاعدگی + گیاهان دارویی موثر

 

 

پرهیز از لیزر موهای بدن

 

لیزر

 

همانطور که گفته شد در دوارن قاعدگی پوست بدن دچار حساسیت شدید می شود در این حالت اگر لیزر انجام دهید می تواند باعث قرمزی و کبودی پوست شما شود.

 

 

بیشتر بخوانید: نکاتی درباره سلامت جنسی که باید به آنها توجه کنید

 

 

ممنوعیت استفاده از کافئین و نمک

 

کافئین

 

در این دوران به هیچ عنوان قهوه و نوشیدنی های انرژی زای دارای کافئین مصرف نکنید. نمک هم یکی از بدترین مواد غذایی برای مصرف در دوران قاعدگی است. همچنین غذاهای فرآوری شده و فست فود که دارای چربی و نمک زیادی هستند باعث می شوند آب بدن به شدت کاهش یابد و قاعدگی دردناکی را تجربه کنید.

 

 

منبع: سایت طلا

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.