طرز تهیه ساندویچ تن ماهی خیلی خوشمزه

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی خیلی خوشمزه

دنیای قلم - ساندویچ  سالاد تن ماهی  یک غذای بسیار خوشمزه و سریع که در کمتر از نیم ساعت آماده خوردن است.

اما مواد لازم برای تهیه ساندویچ سالاد تن ماهی: یک عدد کنسرو تن ماهی، یک عدد پیاز متوسط (ترجیحا پیاز بنفش)، 4 تا 5 عدد خیارشور متوسط، 2 قاشق غذا خوری سس مایونز، 2 قاشق غذاخوری سس خردل، نمک و فلفل به مقدار دلخواه و یک قاشق چای خوری پودر آویشن.   


 طرز تهیه سالاد تُن ماهی 


مرحله اول: قبل از هر کاری لازم است تا کنسرو تن ماهی را در آب بجوشانید. بهترین زمان برای جوشاندن کنسرو تن ماهی 20 دقیقه است. بد نیست بدانید که کنسرو تن ماهی می‌تواند یکی از عوامل ابتلا به مسمومیت بوتولیسم باشد. بوتولیسم یک نوع مسمومیت حاد است که درمان خاصی ندارد و عامل اصلی آن باکتری‌هایی هستند که در محیط غذاهای کنسروی رشد می‌کنند. تنها راه جلوگیری از ابتلا به این مسمومیت، جوشاندن کنسرو پیش از مصرف آن است.
مرحله دوم: پیاز و خیارشور را به صورت نگینی خرد کنید و درون یک کاسه مناسب بریزید. پس از این‌که کنسرو تن ماهی جوشانده شد، تن ماهی را به همراه روغن آن درون کاسه بریزید. به مواد درون کاسه سس مایونز، سس خردل، نمک، فلفل و پودر آویشن را اضافه کنید و به خوبی به هم بزنید. با استفاده از چنگال تن ماهی را خوب له کنید. سالاد شما حاضر است.
مرحله سوم: این سالاد با نان سرو می‌شود. شما می‌توانید از نان باگت یا نان تست برای ساندویچ کردن این سالاد استفاده کنید.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.