تهدید نماینده مجلس به افشاگری؛ اسامی کسانی که قیمت خودروی ۵۰۰ میلیونی را تا ٢ میلیارد بالا بردند، اعلام می‌کنم

تهدید نماینده مجلس به افشاگری؛ اسامی کسانی که قیمت خودروی ۵۰۰ میلیونی را تا ٢ میلیارد بالا بردند، اعلام می‌کنم

جلال رشیدی کوچی گفت: به زودی اسامی افرادی که به مردم خیانت میکنند و قیمت خودروی ۵۰۰ میلیونی را تا ٢ میلیارد بالا بردند را اعلام می‌کنم.

دنیای قلم -جلال رشیدی کوچی گفت: به زودی اسامی افرادی که به مردم خیانت میکنند و قیمت خودروی ۵۰۰ میلیونی را تا ٢ میلیارد بالا بردند را اعلام می‌کنم.
به گزارش خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی در اینستاگرام خود درباره گرانی و واردات خودرو اعلام کرد: توضیحات صریحی خواهم داد و حتما اسم خواهم آورد. در این لایو از کسانی که به مردم خیانت می کنند و خودروی ۵۰۰ میلیونی را تا ۲ میلیارد بالا بردند و قیمت خودرو ۷۰۰ میلیونی را تا ۲ میلیارد و ۷۰۰ بالا بردند اسم می برم.
وی همچنین ادامه داد: خیلی ها از من سوال می پرسند درباره قیمت ها و اینکه آیا واردات تاثیری می گذارد یا نه؟ اصلا واردات به چه شکلی انجام می شود و اینکه چیکار باید بکنند. به این سوالات در لایویی به صورت دقیق، مستند و موشکافانه توضیح خواهم داد و از حق مردم به هیچ عنوان کوتاه نخواهم آمد.
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.