جذاب‌ترین گل‌و‌گیاه‌های مناسب برای هدیه روز پدر

جذاب‌ترین گل‌و‌گیاه‌های مناسب برای هدیه روز پدر

یکی از بهترین هدایا برای هر شخصی، گل و گیاه است. گل می‌تواند به همراه کادو، شکلات و ... یا به تنهایی به یک عزیز تقدیم شود.

دنیای قلم -یکی از بهترین هدایا برای هر شخصی، گل و گیاه است. گل می‌تواند به همراه کادو، شکلات و ... یا به تنهایی به یک عزیز تقدیم شود. با نزدیک شدن به روز پدر، می‌دانید که چقدر مهم است هدیه‌ای را پیدا کنید تا پدرتان متوجه شود که قدردان زحمات او هستید. در آستانه روز پدر، نمونه‌هایی از گل‌های گلدانی و گل‌های تزیینی مناسب برای هدیه روز پدر را پیشنهاد می‌دهیم.
 

   چرا گیاهان؟


هدیه گیاه یک گزینه منحصر به فرد است زیرا برخلاف دسته گل، گیاهان می‌توانند ماه‌ها و حتی سال‌ها دوام بیاورند و با رشد کردن آن‌ها، گلدان‌شان را تعویض کنید و داخل گلدان شیکی بکارید. وقتی برای روز پدر یک گیاه گلدانی به پدرتان می‌دهید، او می‌تواند برای مدت طولانی از این هدیه لذت ببرد و در محل کار، اتاق شخصی و ... جلوی چشم‌اش بگذارد. خوشبختانه، بسیاری از این گیاهان داخلی به مراقبت زیادی نیاز ندارند.
 ارکیده| برای این که به پدرتان بگویید که او را بیش از هر چیز دوست دارید، یک یا دو شاخه گل ارکیده یک هدیه فوق‌العاده است. ارکیده‌ها در رنگ‌های زیادی مانند سفید، بنفش و صورتی وجود دارند، بنابراین می‌توانید به راحتی رنگی را پیدا کنید که او را خوشحال کند. همچنین، مراقبت از ارکیده‌ها بسیار آسان است و از آن جایی که در گلدانی با خاک قرار دارند، می‌توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند. آن‌ها فقط به آبیاری گاه به گاه و نور کم نیاز دارند، بنابراین یک گیاه داخلی عالی است.


  ساکولنت‌ها و کاکتوس‌ها| وقتی صحبت از مراقبت و ماندگاری گیاه می‌شود، ساکولنت‌ها در ابتدای فهرست قرار می‌گیرند. این کاکتوس‌های کوچک اغلب در مجموعه‌ای از سفال‌های دلپذیر عرضه می‌شوند و نگهداری از آن‌ها آسان است. آن‌ها می‌توانند درست بالای یک میز کار بنشینند یا در خانه وسط میز آشپزخانه قرار بگیرند. ساکولنت‌ها می‌توانند یادآور عشق و ارادت شما باشند زیرا می‌توان آن‌ها را در هر مکانی قرار داد تا زیبایی اتاق را افزایش دهد. این گیاه، شاد و مراقبت از آن آسان است. آن‌ها همچنین در تسویه هوا کارکرد شگفت‌انگیزی دارند بنابراین پدر شما از افزایش بیشتر هوای تمیز در خانه یا محل کارش قدردانی خواهد کرد.


   گل رز| این گل اگرچه از نظر فنی یک گیاه گلدانی نیست، اما نمی‌توانیم از گل رسمی روز پدر بگذریم: گل رز قرمز! اگرچه گل رز معمولاً با مسائل عشق و روابط مرتبط است اما همچنین نمادی قوی از پدر بودن است. چیدمان گل رز تک ساقه یا یک دسته گل ترکیبی با گل رز قرمز، هر دو هدایای عالی هستند. همچنین لازم نیست به یک رنگ بچسبید. گل  ر ز   زرد نماد دوستی وشادی‌بخش است.دسته گل‌های رنگی نمونه کاملی از دسته گلی است که برای روز پدر مناسب است.
برای نوشتن این مطلب از «بیتوته» کمک گرفته شده‌است
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.