کمیته «حقیقت یاب»مجلس درباره علت فوت مهسا امینی فعال شد

کمیته «حقیقت یاب»مجلس درباره علت فوت مهسا امینی فعال شد

دنیای قلم -جلال رشیدی کوچی گفت عضو کمیته حقیقت یاب مجلس: کمیته «حقیقت یاب»مجلس درباره علت فوت مهسا امینی فعال شد

ما از لحظه ای که خانم امینی بازداشت شده تا لحظه ای که ویدیو موجود است تا زمان انتقال وی به بیمارستان را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم و تمام احتمالات و فرضیات را در این مسئله در نظر می گیریم و از پزشکی قانونی نیز خواسته ایم سریعتر گزارش شان را به ما ارائه دهند.

عصر ایران نوشت: کمیته کمیسیون شوراها اتفاق رخ داده برای خانم امینی را از چند بعد مورد بررسی قرار می دهد و ظرف دو سه روز آینده گزارش اولیه خود را به هیات رئیسه مجلس برای قرائت در صحن مجلس ارائه می دهد.

ما از دیروز صحبت هایمان را با مسئولان وزارت بهداشت آغاز کردیم و قطعا با پزشکان و کادر درمان بیمارستان کسری، شاهدان و خانواده مرحومه امینی نیز صحبت های خواهیم داشت و از ساختمان وزرا و بیمارستان کسری نیز بازدیدی خواهیم کرد. علت فوت خانم امینی چه در اثر ضرب و شتم و چه در اثر سکته باشد مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و گزارش دقیق به مردم توسط مجلس ارائه می شود.

از نظر ما این گزارش گام اول است و قطعا این کمیته عملکرد گشت ارشاد در چند سال گذشته را مورد بررسی قرار می دهد که آیا گشت ارشاد به نفع یا ضرر مردم بوده است. ابعاد اجتماعی گشت ارشاد در گزارش های بعدی این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد و این مسئله آسیب شناسی می شود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.