جنایت در پی رقابت عشقی دو کارتن خواب

جنایت در پی رقابت عشقی دو کارتن خواب

رقابت عشقی دو کارتن خواب به جنایت رسید

دنیای قلم -رقابت عشقی به نزاعی مرگبار تبدیل شد. این بار رقابت میان دو مرد کارتن‌خواب بود و هر دو می‌خواستند با زنی که هویتش معلوم نیست ازدواج کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین، این جنایت در ساعات اولیه بامداد سه‌شنبه در پارک وفا به وقوع پیوست و وقتی ماموران پلیس تهران به محل حادثه رفتند خود را در برابر پیکر خون‌آلود و بی‌جان مردی میانسال دیدند که هیچ مدرک شناسایی همراه نداشت اما معتادان و کارتن‌خواب‌های حاضر در آن محل مقتول را به اسم بهنام می‌شناختند. آنها گفتند بهنام نیز مانند خودشان شب‌ها برای خواب به پارک می‌آمد. او نیز مردی معتاد بود که محلی برای زندگی نداشت.

کارتن‌خواب‌های حاضر در پارک قاتل را نیز کمابیش می‌شناختند و می‌دانستند او نیز مردی معتاد است که برای تامین هزینه‌های خود مواد نیز می‌فروخت و شب‌ها در همان پارک می‌خوابید، اما کسی از هویت دقیق او مطلع نبود.

یکی از شاهدان جنایت وقتی تحت بازجویی قرار گرفت رازی بزرگ را فاش کرد و گفت رقابت عشقی سبب چنین قتلی شد. او به کارآگاهان چنین گفت: مقتول و قاتل هر دو عاشق یک زن شده بودند و هر کدام می‌خواست دیگری را از آن زن دور کند. آنها سر این موضع چند باری با هم درگیر شدند تا اینکه بالاخره بهنام تصمیم خودش را برای ازدواج گرفت. قاتل وقتی این موضوع را فهمید از او خواست به رابطه‌اش با آن زن پایان بدهد اما بهنام قبول نکرد. زمان حادثه من در پارک خواب بودم که با صدای فریاد بهنام بیدار شدم و دیدم رقیب عشقی‌اش او را با چاقو زد و فرار کرد.

بنا به این گزارش، در حالی‌که جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شده، پلیس در تلاش است تا ردی از عامل جنایت به دست بیاورد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.