موفقیت های زنجیره دار سعید آقاخانی از نون .خ تا راز بقا

موفقیت های زنجیره دار سعید آقاخانی از نون .خ تا راز بقا

سعید آقاخانی در 4 سال گذشته بسیار خوش درخشیده است. اینجا را بخوانید

دنیای قلم -سعید آقاخانی در 4 سال اخیر با 3 فصل سریال «نون خ » و مجموعه «راز بقا» حضور موفقی در تلویزیون و نمایش خانگی داشته است
یکی از چهره‌های موفق این روزهای تلویزیون و نمایش خانگی سعید آقاخانی است. او پس از تولید سه فصل «نون خ»، سال گذشته وارد نمایش خانگی شد و «راز بقا» را جلوی دوربین برد. اکنون فصل چهارم «نون خ» قرار است ساخته شود و مجموعه «راز بقا» هم با استقبال فراوان تماشاگران روبه رو شده است. موفقیت سعید آقاخانی در 3-4  سال اخیر از تلویزیون تا نمایش خانگی ادامه داشته است.

 


بازگشت به دوران اوج


سریال «نون خ» اولین ‌بار نوروز 98 از شبکه یک روی آنتن رفت. شاید آن زمان پیش ‌بینی این که «نون خ» به یکی از برندهای تلویزیون تبدیل خواهد شد کار راحتی نبود، اما طولی نکشید که قصه این مجموعه، لوکیشن جدید آن و شوخی‌های بامزه سریال باعث شد توجه مخاطبان به این سریال جلب و «نون خ» به خوبی دیده شود. انتخاب خوب بازیگران بومی کرمانشاه و کردستان و بازی جذاب آن‌ها در کنار بازیگران شناخته شده نیز سهم مهمی در استقبال خوب از این مجموعه داشت. فصل اول «نون خ» پربیننده‌ترین سریال نوروز شد و قصه آن در فصل‌های تازه‌ای ادامه پیدا کرد.

 


«نون خ» در صدر پربیننده‌ها


موفقیت سعید آقاخانی تا سال 99 نیز ادامه‌دار شد. فصل دوم «نون خ» که از اواخر فروردین 99 روی آنتن رفت مورد توجه قرار گرفت و در نهایت با کسب 56 درصد بیننده، پربیننده‌ترین سریال تلویزیون شد. آمار خوب مخاطبان این مجموعه  و البته ناتمام ماندن قصه این فصل به دلیل شیوع کرونا و کمتر شدن تعداد قسمت‌های آن باعث شد ادامه سریال در فصل سوم ساخته شود. «نون خ 3» نوروز 1400 پخش شد و همان طور که پیش ‌بینی می‌شد این مجموعه مانند دو فصل قبل توانست با جذب 82 درصد مخاطب رکورد بزند و همچنان پیشتاز باشد. به این ترتیب «نون خ» هم رده سریالی مانند «پایتخت» قرار گرفت و  به جمع برندهای تلویزیون پیوست.

 


ادامه موفقیت تا سال 1401


سعید آقاخانی پس از ساخت سه فصل «نون خ»، سال 1400 به نمایش خانگی رفت تا اولین سریالش در این مدیوم را جلوی دوربین ببرد. او برای ساخت «راز بقا» از حضور ستاره‌ای مانند بهرام افشاری استفاده و این مجموعه را در سکوت خبری تولید کرد. «راز بقا» نوروز امسال پخش خود را در نمایش خانگی آغاز کرد و طولی نکشید که ثابت کرد سعید آقاخانی در قدم بعدی خود در عرصه سریال ‌سازی نیز عملکرد خوبی داشته است. ایده جذاب قصه یعنی فرد بیکار و مردم‌آزاری که به دلیل نوعی نامیرایی در موقعیت‌ های عجیبی قرار می‌گیرد و تبدیل به شخصیت مهمی می‌شود، به خوبی پرداخت شده بود. شوخی‌ها و کنایه‌های سیاسی و اجتماعی آن نیز «راز بقا» را در مقایسه با دیگر سریال‌های کمدی، در جایگاه بالاتری قرار داد. سعید آقاخانی بی‌هیاهو و حاشیه نشان داد پس از «نون خ» حالا با «راز بقا» هم حرفی برای گفتن دارد و می‌تواند مخاطب نمایش خانگی را نیز پای سریال خود بنشاند. آقاخانی به زودی از تابستان تولید فصل چهارم «نون خ» را آغاز خواهد کرد تا این مجموعه در نوروز و رمضان سال آینده آماده پخش شود. با توجه به مسیری که این کارگردان طی کرده، بعید نیست «نون خ 4» هم رکورد بزند. سعید آقاخانی از سال 98 تا امروز که درصدد ساخت فصل چهارم سریالش است، با تولید دو سریال پرمخاطب و با کیفیت، موفقیتی سریالی و دنباله‌دار داشته است.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.