بیژن بنفشه خواه در سریال نون خ4 بازی می کند

بیژن بنفشه خواه در سریال نون خ4 بازی می کند

بیژن بنفشه‌خواه در سریال محبوب و پرمخاطب «نون خ 4» به کارگردانی سعید آقاخانی ایفای نقش می‌کند

دنیای قلم -مائده کاشیان : به تازگی بیژن بنفشه‌خواه در ویژه برنامه جام جهانی «معرکه»، از حضور خود در سریال «نون خ 4» و همکاری با سعید آقاخانی در این مجموعه خبر داده است. پس از حسن معجونی، بیژن بنفشه‌‎خواه دیگر بازیگر جدیدی است که به فصل چهارم «نون خ» اضافه شده و حمیدرضا آذرنگ بازیگر سابق این سریال در فصل اول و دوم  نیز «نون خ 4» را همراهی می‌کند. به بهانه ایفای نقش بیژن بنفشه‌خواه در فصل چهارم این مجموعه کمدی، نگاهی داشتیم به سابقه همکاری او با سعید آقاخانی و شانس موفقیت دوباره این بازیگر با سریال «نون خ 4».


سابقه کار با سعید آقاخانی


بیژن بنفشه‌خواه طی سال‌های فعالیت خود با کمدین‌های زیادی از جمله سعید آقاخانی کار کرده است. او اولین‌بار سال 91، در یکی از بهترین ساخته‌های آقاخانی یعنی مجموعه «دزد و پلیس»، با این کارگردان همکاری کرد. او در این سریال نقش یک مامور پلیس را برعهده داشت و جزو شخصیت های اصلی قصه نبود. این همکاری یک سال بعد در مجموعه «روزهای بد به در» که ویژه نوروز 93 ساخته می‌شد، ادامه یافت و بنفشه‌خواه یکی از نقش‌های اصلی آن را برعهده داشت، اما این سریال به اندازه «دزد و پلیس» پربیننده و محبوب نشد.


همکاری دوباره پس از 8 سال


سعید آقاخانی پس از مجموعه «روزهای بد به در»، در دیگر سریال‌هایش مانند «بیمار استاندارد»، «شب عید» و «نون خ» با بیژن بنفشه‌خواه همکاری نداشته و اکنون پس از گذشت هشت سال از تولید «روزهای بد به در»، بار دیگر در فصل چهارم سریال محبوب کارنامه خود یعنی «نون خ»، به سراغ او رفته است. هنوز گروه کامل بازیگران این فصل اعلام نشده، اما حضور بنفشه‌خواه در کنار حمیدرضا آذرنگ، حسن معجونی و دیگر بازیگران بومی سریال، ترکیب جدید و کنجکاوی‌برانگیزی خواهد بود. جزئیات نقش بیژن بنفشه‌خواه نیزمشخص نیست و این بازیگر گریم چندان متفاوتی ندارد، تنها نکته‌ای که در ظاهرش به چشم می‌آید، موهای کوتاه و قهوه‌ای رنگ اوست.


شانس بازی در برند «نون خ»


مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» که سال 98 پخش شد، آخرین سریال‌ کمدی موفق و پرمخاطب کارنامه بیژن بنفشه‌خواه است. این بازیگر پس از سریال محبوب سروش صحت، با آثاری مانند «خودخواسته» و «پلاک 13» در شبکه یک و سه دیده شد که هر دو مجموعه مورد استقبال قرار نگرفتند. «نون خ» در فصل دوم و سوم کیفیت اولیه خود را حفظ کرد و در سه فصل گذشته امتحانش را پس داده، بنابراین توقعات از فصل چهارم این مجموعه بالاست و به موفقیت این سریال امیدواریم. بیژن بنفشه‌خواه پس از «فوق لیسانسه‌ها» و دو مجموعه کمدی ضعیف، فرصت بازی در یکی از برندهای تلویزیون را به دست آورده است، بنابراین تکرار همکاری خوب او و سعید آقاخانی در «دزد و پلیس» با «نون خ 4»، دور از ذهن نیست.


بازگشت به کمدی پس از «مستوران»


بیژن بنفشه‌خواه پس از کمدی‌های ناکامش، تابستان امسال با سریال تاریخی «مستوران» ساخته سیدجمال سید حاتمی و مسعود آب‌پرور به تلویزیون آمد و با ایفای یک نقش غیرکمدی و منفی، حضور متفاوتی در این سریال داشت. این بازیگر نقش یک شخصیت طمع‌کار و بد ذات را به خوبی ایفا کرد و بازی او در «مستوران» مورد توجه قرار گرفت. حضور بیژن بنفشه‌خواه در «نون خ 4» و ایفای نقش در این مجموعه کمدی نشان می‌دهد او قصد ندارد مسیر خود را با بازی در سریال‌های غیرکمدی پیش بگیرد و همچنان در ژانر کمدی ماندگار خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.