مرگ زن جوان به خاطر کتک‌های همسر

مرگ زن جوان به خاطر کتک‌های همسر

وضع مالی خیلی بدی داشتیم روز حادثه از همسرم خواستم که از پدر و مادرش پولی قرض بگیرد تا بتوانیم خانه‌ای تهیه کنیم. سر همین مسأله بین ما دعوا شد و ...

دنیای قلم -مرد جوان که به خاطر بیکاری و بی‌پولی با همسرش درگیر شده بود با کتک زدن وی مرگش را رقم زد.
ساعت 11 شب شنبه 30 بهمن، مأموران کلانتری 157 مسعودیه در تماس با بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی از قتل زن جوانی در خانه‌اش خبر دادند. وقتی تیم جنایی در محل حاضر شد با جسد زن جوان در حالی روبه‌رو شدند که پسر 8 ماهه‌اش در کنار جسد مادر گریه و بی‌قراری می‌کرد.
شوهر مقتول که در خانه حضور داشت ضمن اعتراف به قتل همسرش در تحقیقات اولیه گفت: من تراشکار بودم اما مدتی است که بیکار شده‌ام و مستأجر هستیم. وضع مالی خیلی بدی داشتیم روز حادثه از همسرم خواستم که از پدر و مادرش پولی قرض بگیرد تا بتوانیم خانه‌ای تهیه کنیم. سر همین مسأله بین ما دعوا شد و من که بشدت عصبانی شده بودم شروع به کتک زدن همسرم کردم. به خودم که آمدم دیدم همسرم بی‌هوش روی زمین افتاده است. هرکاری کردم همسرم به هوش نیامد. فوراً با اورژانس تماس گرفتم و زمانی که اورژانس آمد مرگ همسرم را تأیید کرد.
متهم که بشدت ناراحت و پشیمان بود به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.


منبع: ایران

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.