پیش‌بینی نایب رییس اتحادیه طلا از قیمت

پیش‌بینی نایب رییس اتحادیه طلا از قیمت

نایب رئیس اتحادیه طلا، روند قیمتی بازار را در روزهای آینده پیش‌بینی کرد.

دنیای قلم -بازار طلا و سکه این روزها شرایط مبهمی را سپری می‌کند؛ تا جایی که از یک طرف بازار چشم انتظار نتایج مذاکرات است و از سوی دیگر، نوسان نرخ دلار باعث شده هنوز آرامش کامل به این بازار بازنگردد.

با این حال، تقریبا بررسی روند بازار نشان می‌دهد که در هفته گذشته بازار طلا اگرچه در اکثر روزها صعودی بوده، اما تقریبا از ثبات قیمت‌ها برخوردار بوده است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در این خصوص درباره تحولات بازار سکه و طلا به ایرنا گفت: نرخ انس جهانی طلا طبق سنوات گذشته که در روزهای آغازین سال نو میلادی تغییر می‌کند، روز پنجشنبه دو روز مانده به سال جدید میلادی به ۱۸۰۰ دلار رسید و نسبت به روزهای آغازین هفته ۱۰ دلار کاهش یافت.  
محمد کشتی‌آرای اظهارداشت: در طول یک هفته اخیر نرخ ارز نوسان چندانی نداشت و در نتیجه هفته آرام و با ثباتی را در بازار طلا، سکه و ارز شاهد بودیم.  
وی بیان کرد: در هفته گذشته قیمت انواع سکه رشد داشت و آن به دلیل افزایش حباب سکه بود بدین ترتیب که حباب سکه در ابتدای هفته گذشته در محدوده ۲۸۰ هزارتومان تا ۳۰۰ هزار تومان بود و روز پنجشنبه به ۳۸۰ هزار تومان رسید.  
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: حباب سکه در هفته گذشته به طور متوسط ۱۰۰ هزار تومان افزایش داشت و این افزایش موجب رشد قیمت انواع سکه بود.  
وی پیش‌بینی کرد: این روزها موضوع مذاکرات برجام مطرح است و در این روزها یکی از دلایل ثبات بازار بالا رفتن ارزش ریال است و این خود متاثر از مذاکرات است و به نظر می‌رسد این رویه در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد و تثبیت بازار ادامه داشته باشد.

منبع: خبر آنلاین
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.