کوچ سلبریتی‌ها به نمایش خانگی

کوچ سلبریتی‌ها به نمایش خانگی

رضا عطاران، نوید محمدزاده، بهرام رادان، طناز طباطبایی و نیکی کریمی از ستاره‌هایی هستند که امسال با سریال های خانگی دیده خواهند شد.

دنیای قلم -این روزها بسیاری از کارگردانان سینما و بازیگران سراغ نمایش خانگی و سریال‌سازی آمده‌اند. ستاره‌ها هم حضور پررنگی در نمایش خانگی داشته‎اند، بعضی از آن‌ها برای اولین بار حضور در این مدیوم را تجربه می‌کنند و برخی پس از مدتی غیبت، دوباره به نمایش خانگی بازگشته‌اند. طبق آخرین خبرهای منتشر شده  درباره حضور بازیگران سینما در سریال‌های این مدیوم ، سال 1400، سال پرستاره‌ای در نمایش خانگی خواهد بود.

بهرام رادان به شبکه نمایش خانگی رفت

بهرام رادان


یکی از ستاره‌هایی که ادامه مسیرش را در نمایش خانگی در پیش گرفته، بهرام رادان است. او تا پیش از بازی در سریال «رقص روی شیشه» جزو بازیگرانی بود که تجربه بازی در سریال را نداشت، تا این که سال 97 وارد نمایش خانگی شد و در این مجموعه بازی کرد. حواشی سریال و ناتمام ماندن آن باعث شد اولین تجربه رادان با شکست سنگینی مواجه شود. او پس از این شکست، همکاری با حسن فتحی و بازی در سریال «جیران» را پذیرفت. بهرام رادان امسال با نقش مهمی مانند ناصرالدین شاه قاجار، در نمایش خانگی دیده خواهد شد.
 


طناز طباطبایی


طناز طباطبایی تجربه بازی در سریال را در کارنامه خود دارد و علاوه بر تلویزیون در سریال‌های نمایش خانگی هم حضور داشته است. او در سال‌های ابتدایی فعالیت خود، در چند سریال تلویزیونی بازی کرد، اما ماندگارترین و محبوب‌ترین اثر او، مجموعه «میوه ممنوعه» است. این بازیگر با دو سریال «قلب یخی 3» و کمدی «شاهگوش» نیز حضور در نمایش خانگی را تجربه کرد که هیچ کدام دستاوردی برای او نداشتند. اکنون او پس از تجربه همکاری موفق خود با محمد کارت، برای بازی در سریال «یاغی» قرارداد بسته و پس از هشت سال دوری از نمایش خانگی، در این مجموعه بازی خواهد کرد.
 

رضا عطاران به شبکه نمایش خانگی پیوست
رضا عطاران


رضا عطاران پس از 13 سال، قصد دارد سریال جدید خود را ویژه نمایش خانگی جلوی دوربین ببرد. او در دهه 90 در دو سریال «قلب یخی 3» و «ماه تی تی» بازی کرد. در باره «قلب یخی»، تغییر گروه سازنده، تغییر داستان و حواشی آن باعث شد این سریال مانند فصل اول مورد استقبال قرار نگیرد. تولید سریال «ماه تی‌تی» نیز ناتمام ماند و این سریال هرگز منتشر نشد. عطاران این بار در مقام کارگردان به نمایش خانگی آمده تا سریال جدیدش را برای این مدیوم بسازد. فعلا مشخص نیست او در سریال بازی می‌کند یا خیر.
 


جواد عزتی


جواد عزتی در سال‌هایی که مانند امروز به عنوان ستاره سینما شناخته نمی‌شد، در سریال «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری بازی کرد و با شخصیت «بابا اِتی» حسابی گل کرد. او در سریال «گنج مظفر» هم بازی کرد، اما این سریال نتوانست موفقیت «قهوه تلخ» را تکرار کند. این بازیگر پس از سال‌ها دوری از نمایش خانگی، به زودی با سریال «زخمِ کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که اقتباسی از کتاب «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی‌زاد است، به نمایش خانگی باز می‌گردد. این بار جایگاه جواد عزتی نسبت به حضور قبلی‌اش در این مدیوم کاملا متفاوت است.
 


نیکی کریمی


نیکی کریمی درسال‌های اخیر حضور پررنگی در سریال‌های نمایش خانگی داشته. او اولین بار با سریال «ممنوعه» ساخته امیرپورکیان وارد نمایش خانگی شد که این مجموعه مورد استقبال قرار نگرفت و تجربه ناموفقی برای او بود. کریمی پس از «ممنوعه»، در «آقازاده» اثر بهرنگ توفیقی بازی کرد و با این سریال توانست رضایت مخاطبان را جلب کند. او در سومین سریال نمایش خانگی‌اش، در مجموعه «هفت» ساخته کیارش اسدی‌زاده بازی کرده که در سکوت خبری جلوی دوربین رفت. به گزارش فیلم‌نیوز، این سریال در 15 قسمت تولید شده و رضا کیانیان، نازنین بیاتی و هانیه توسلی از بازیگران آن هستند.
 


نوید محمدزاده


نوید محمدزاده اولین بار، ورود به نمایش خانگی را با سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی تجربه کرد. او در سال 98 پس از همکاری‌هایی که در «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» با سیدی داشت، در این مجموعه ایفای نقش کرد و تجربه مهمی در کارنامه او رقم خورد. این بازیگر در فاصله نه چندان طولانی پس از پایان کارش در «قورباغه»، قصد دارد در سریال جدیدی به نام «آکتور» اثر نیما جاویدی بازی کند. قصه این سریال درباره زندگی چند بازیگر بااستعداد تئاتر است، بنابراین او در این سریال نقشی شبیه شخصیت واقعی خودش را بازی خواهد کرد.
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.