کولر همسایه،جان پسر ۱۳ساله را گرفت

کولر همسایه،جان پسر ۱۳ساله را گرفت

جزئیات مرگ دلخراش پسربچه ای که به خاطر کولر همسایه جانش را از دست داد اینجا بخوانید.

دنیای قلم -آخرین بازی فوتبال با دوستان و هم‌سن و سالان، آخرین دیدار با اعضای خانواده و تماشای اشک و لبخندهایشان، آخرین لحظه‌های نفس‌کشیدن و خیلی آخرین‌های دیگر، همین پنجشنبه هفته‌گذشته ۱۷ تیرماه برای عبدالرضا رئیسی ۱۳ساله اهل روستای گودو بخش بنذرک میناب رقم خورد و او بر اثر برق‌گرفتگی ناشی از تماس با کولر، جان خود را از دست داد. حالا خانواده او از بانیان این حادثه به مراجع قضایی شکایت کرده‌اند.
کمتر از یک‌هفته از مرگ عبدالرضا می‌گذرد و اهالی کوچه و اعضای خانواده او از این ماجرا هنوز شوکه هستند. همه چیز خیلی ناگهانی اتفاق افتاد، آن‌قدر سریع که فرصت نشان‌دادن هیچ عکس‌العملی وجود نداشت. قرار بود عبدالرضا با دوستانش در زمین چمن فوتبال بازی کنند اما همه چیز به مرگ او و چاپ اعلامیه‌اش ختم شد.

 


 مادر شرایط روحی مناسبی ندارد و نمی‌تواند صحبت کند. یکی از بستگان عبدالرضا درباره این حادثه به خبرنگار جام‌جم می‌گوید:«آن روز عبدالرضا همراه یکی از دوستانش قرار بود به زمین چمن بروند و فوتبال بازی کنند. به هرحال پسربچه هستند و بازیگوش، دوست عبدالرضا او را دنبال می‌کند و عبدالرضا هم برای فرار از دست او، وارد کوچه باریکی می‌شود که یک کولر در آن قرار دارد و برای رد شدن از کوچه و کولری که بر سر راه است، حتما باید خم می‌شد. عبدالرضا که در حال فرار بود، ناگهان با کولر برخورد کرد و پس از برخورد، فریاد کشید و روی زمین افتاد. صاحب خانه‌ای که کولر متعلق به اوست، به محض شنیدن صدای فریاد و همهمه دوستان عبدالرضا از خانه بیرون دوید و او را بی‌حال روی زمین دید. بلافاصله عبدالرضا را سوار موتورش کرد و به سمت بیمارستان به راه افتاد.»

 


«در میانه مسیر، همسایه عبدالرضا متوجه ماجرا شد و او را سوار خودرویش کرد و با سرعت به بیمارستان ابوالفضل میناب رفت. پس از رسیدن به بیمارستان، کادر درمان بالای سر پسرک جمع شدند. همه با نگرانی به عبدالرضا چشم دوخته‌بودند که بی‌حال روی تخت افتاده‌بود و پزشک در حال معاینه او بود. معاینه که تمام شد، چند دقیقه بعد، پزشک به آنها گفت حدود ۲۰دقیقه از فوت عبدالرضا می‌گذرد:« در واقع عبدالرضا در همان لحظه برق‌گرفتگی فوت کرده‌بود و دیگر جانی در بدن نداشت.

 

چند روز از فوت او می‌گذرد اما هنوز هم پزشکی‌قانونی علت مرگ را اعلام نکرده‌است. با این حال پدرش از صاحب کولر، اداره برق و پسری که او را تعقیب می‌کرده، به مراجع قضایی شکایت کرده‌است و حالا هم منتظر اعلام نتیجه هستیم. من با صاحبخانه در مورد این حادثه صحبت کردم. او می‌گفت نمی‌دانستم کولرم مشکل برقی دارد، وگرنه حتما آن را نزد تعمیرکار می‌بردم که خانواده‌ای عزادار نشود.»

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.