آیا واکسن بر کرونای دلتا اثر دارد؟

آیا واکسن بر کرونای دلتا اثر دارد؟

هنوز در واکسیناسیون کرونا خیلی عقب هستیم و انشالله هرچه زودتر واکسیناسیون مردم افزایش یابد. با توجه به واریانت‌های جدید واکسن به خوبی جلوی مرگ و میر و بیماری شدید را می‌گیرد.

دنیای قلم -یک متخصص بیماری‌های عفونی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک از سوی هموطنان حتی بعد از تزریق واکسن کرونا ، گفت: واریانت دلتا در تجمع مانند برق سرایت می‌کند و هر تجمعی اشتباه است.

دکتر مینو محرز در گفت وگو با ایسنا گفت: هنوز در واکسیناسیون کرونا خیلی عقب هستیم و انشالله هرچه زودتر واکسیناسیون مردم افزایش یابد. با توجه به واریانت‌های جدید واکسن به خوبی جلوی مرگ و میر و بیماری شدید را می‌گیرد.


تاثیر واکسن بر ویروس دلتا


وی با بیان اینکه باید بدانیم جهش دلتا خیلی بد است تاکید کرد: درمورد ویروس دلتا انواع واکسن‌ها بر آن اثر کامل ندارد و امار نشان می‌دهد واکسن‌های mrna ها حدود ۶۰ درصد در مقابل این ویروس اثر دارد بنابراین خواهش می‌کنم هموطنان حتی اگر واکسن زدند همچنان از ماسک استفاده کنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.