همه چیز درباره سریال نوروزی «نوروز رنگی» + تیزر

هر آنچه لازم است درباره سریال «نوروز رنگی» بدانید را در این مطلب بخوانید.

دنیای قلم-سریال «نوروز رنگی» به نگارش و کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان از روز یکشنبه اول فروردین‌ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

نوروز رنگی سومین کمدی امسال تلویزیون بعد از "پایتخت"، "نون‌خ" به شمار می‌رود و البته رقابت سختی را هم با این سریال‌‌ها و ژانرهای متنوع شبکه‌های سیما خواهد داشت. کاری که البته با شکل و شمایلِ قصه و لوکیشن‌هایش، می‌تواند تنوع را به قابِ تلویزیون بیاورد. اگرچه نقدهایی به کار قبلی او وارد کردند اما معمولاً علی مسعودی (علی مشهدی) از آن جائیکه که کمدی را به خوبی می‌شناسد و در فیلمنامه‌های "کوچه اقاقیا"، "سه در چهار"، "قرارگاه مسکونی"، "آقا و خانم سنگی" و "سه دونگ، سه دونگ" اتفاقات جذابی را برای آنتن رقم زده بود، باید منتظرِ کار متفاوت "نوروز رنگی" باشیم.

 

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سریال نوروزی «نون خ» + تیزر

 

 

 

 

بازیگران سریال «نوروز رنگی»

بازیگرانی نظیر رابعه اسکویی، جواد خواجوی، هادی عامل هاشمی، یوسف تیموری، شهرام قائدی، پریسا مقتدی، ماهان عبدی، شاهو رستمی، سیمین بهفر، الهه جعفری و حدیثه زارعی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و بازیگران جدید به نام‌های محمد اسلامی، سینا رازقی و حمیدرضا حافظ شجری معرفی می‌شوند.

 

 

نوروز رنگی

 

 

داستان سریال «نوروز رنگی»

«نوروز رنگی» در بیست قسمت، داستان روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال ‌های دهه ۶۰ را روایت می کند که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ ها و آداب ایرانی در شهر مشهد مقدس بپردازد.

 

 

نوروز رنگی

 

عوامل سریال «نوروز رنگی»

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به آهنگساز، محمد فرشته نژاد، اصلاح رنگ، آرش کاظم‌زاده، صداگذاری و ترکیب صدا، مهرداد جلوخانی و گرافیک محمد اسفندیاری اشاره کرد. "نوروز رنگی" به کارگردانی علیرضا مسعودی و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.