همه چیز درباره سریال نوروزی «نون خ» + تیزر

هر آنچه لازم است درباره سریال «نون خ» بدانید را در این مطلب بخوانید.

دنیای قلم- فصل سوم‌سریال "نون‌خ" در ۱۶ قسمت و به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده و قرار است عید نوروز ۱۴۰۰ هرشب از شبکه اول سیما پخش شود.

با پخش فصل سوم نون خ این سریال به سومین سال متوالی پخش خود می‌رسد. برای اولین بار در نوروز سال ۱۳۹۸ بود که این اثر پخش شد و در ادامه در سال ۱۳۹۹ پس از نمایش پایتخت ۶ در نوروز ۱۳۹۹، این سریال از شبکه یک سیما پخش شد. فیلمبرداری فصل جدید نون خ از اواسط مهر ماه سال ۱۳۹۹ شروع شد و در شرایط کرونایی ادامه یافت. طبق گفته سازندگان فیلمبرداری در مکان‌های زیبا و بکر منطقه انجام گرفته شده و در حد توان از بازیگران بومی نیز استفاده شده است.

 

بازیگران سریال نون خ

در این سریال بازیگرانی همچون حمیدرضا آذرنگ، هدیه بازوند، پاشا جمالی، سیروس میمنت، شقایق دهقان، حمید لولایی به ایفای نقش می‌پردازند. علی صادقی که در فصل اول حضور پررنگی داشت، در فصل دوم از تیم سازنده جدا شد اما او دوباره و در فصل سوم به این جمع بازگشته است. خبرهایی نیز از پیوستن اکبر عبدی به فصل جدید این سریال به گوش می‌رسید که بعدها حضور ایشان منتفی شد.

 

نون خ


داستان سریال نون خ

داستان فصل سوم سریال نون خ در ادامه فصل دوم آن روایت خواهد شد. 

ماجرای "نون‌خ" از مشکلات اقتصادی نورالدین خانزاده با بازی هنرمندانه سعید آقاخانی و طعنه به فسادهای اقتصادی و چالش‌های مناطق کردنشین به ماجرای زلزله کرمانشاه و واقعیت‌های تلخ زلزله، به فصل سوم با ساخت معدن و توجه به گیاهان دارویی می‌رسد. کارگردان و نویسنده‌ای – امیر وفایی- نبضِ مخاطب را می‌شناسند و تا به حال توانسته‌اند برگِ برنده کنداکتورهای سیما باشند.  

مهدی فرجی، تهیه‌کننده «نون.خ» درباره فصل سوم این سریال گفت: «در فصل سوم هم نقش‌ها با همان شخصیت‌ها ادامه دارند و هدف‌مان این است که ظرفیت‌های بومی و اقتصادی مردم این منطقه را به نمایش بگذاریم.»

او ادامه داد: «امیدواریم سریال خوب و قابل قبولی را به پخش برسانیم، البته در این فصل جذابیت کمدی بیشتر از دو فصل قبل خواهد بود.»

 

 

حضور کرونا در نون خ

"نون‌خ" در میان نوروزی‌ها تنها سریالی است که کرونا را به قصه خود وارد کرده است و بازیگران این سریال با ماسک و در زمانیکه کرونا وجود دارد قصه را پیش می‌برند. 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.