با چه ابزارهایی دسترسی کودکان به محتوای نامناسب را متوقف کنیم؟

با چه ابزارهایی دسترسی کودکان به محتوای نامناسب را متوقف کنیم؟

دسترسی آسان و راحت و بدون کنترل بچه ها به اینترنت خطرات جدی روحی و جسمی برای آنها دارد . ابزارهایی که می توان با آن دسترسی کودک به محتوای نامناسب را کنترل کرد اینجا ببینید

 دنیای قلم - حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی باید براساس نیاز آنان و البته با نظارت و حضور محسوس و نامحسوس والدین باشد. 


عدم توجه به نحوه استفاده کودکان و نوجوانان از اینترنت و کنجکاوی بچه ها برای دانستن مسایلی که خارج از درک آنها و بیشتر از سنشان است مشکلاتی را ایجاد می کند که خطرات بسیار جدی برای بچه ها دارد. 

 

اینترنت کودک


  پلیس توصیه کرد ؛ با توجه به نفوذ تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و اینترنت و نقش مؤثر این ابزار در پر کردن اوقات فراغت و تربیت و شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان، حضور کودکان در این فضا و مواجهه با انواع بازی‌ها و سرگرمی‌ها در فضای مجازی یکی از دغدغه‌های والدین و مسئولان است لذا در اینجا به چند نمونه از نرم‌افزارهای کنترل فعالیت فرزندان در فضای مجازی اشاره می‌شود.


•    نرم‌افزار google family link
•    نرم‌افزار دنیای درسا در قالب دو اپلیکیشن مجزا برای کودک و والدین
•    نرم‌افزار کنترل والدین انارستان
•    برنامه کنترل فرزند شقایق
•    سامانه مراقبت از خانواده در دنیای مجازی بانام"sfp"
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.