سوپ کشک و پاستا غذای مجلسی و شیک

سوپ کشک و پاستا غذای مجلسی و شیک

طرز تهیه سوپ کشک و پاستا بسیار خوشمزه و مجلسی را اینجا بخوانید

دنیای قلم - سوپ کشک و پاستا سوپی خوشمزه و مخصوص پاییز است که برای گرم کردن بدن و بهبود سرماخوردگی و سرفه بسیار مفید است. 

 

مواد لازم برای تهیه سوپ کشک و پاستا

گوشت چرخ کرده : 150 گرم 

پیاز درشت : دو عدد

سیر رنده شده : 6 حبه

برگه سیر: دو قاشق غذاخوری

هویج نگینی : یک لیوان

پاستای شکلی : یک لیوان

نمک ، فلفل و نعناع پودر شده : هر کدام یک قاشق مرباخوری

کشک: دو لیوان

سوپ کشک و پاستا

طرز تهیه سوپ کشک و پاستا

 گوشت چرخ کرده را با یک پیاز رنده شده و نمک و فلفل سیاه ترکیب می کنیم  و قلقلی های ریز درست می کنیم و به کمی آرد آغشته می کنیم  قلقلی ها را  با کمی کره سرخ کردم می کنیم و تفت می دهیم و3  لیوان آب اضافه کمی کنیم  تا بجوشد.  . یک لیوان هم هویج نگینی شده اضافه می کنیم  و در قابلمه را می گذاریم  تا هویج و قلقلی ها کاملا بپزند یک قاشق پودر نعنا و کمی فلفل سیاه ویک لیوان پاستای فرمی اضافه می کنیم  و دوباره دو لیوان آب اضافه می کنیم  و منتظر می شویم  تا پاستا هم بپزد ( بهتر است  از پاستاهای طرح ریزتر استفاده کنید ) و نهایتا دو لیوان کشک اضافه می کنیم  و سوپ را هم می زنیم و منتظر می شویم بجوشد. در این موقع غلظت سوپ و چک کنید و اگه غلیظ بود آب اضافه کنید . دو یا سه دقیقه که با کشک بجوشد سوپ  آماده است. تا وقتی پاستا زیاد نرم نشده اجاق را خاموش کنید  چون دمای سوپ پاستا را می پزد  و نرم میکند با نعناع داغ تزینش و سرو کنید. 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.