پول یا خیانت ؛ چرا مالک عمویش را در سریال زخم کاری کشت

پول یا خیانت ؛ چرا مالک عمویش را در سریال زخم کاری کشت

مالک عمویش را که او را بسیار دوست داشت به قتل رساند . چرا؟ اینجا بخوانید.

دنیای قلم -سریال زخم کاری با اقتباس از نمایشنامه مکبث شکسپیر که از شاهکارهای نمایشی دنیاست تبدیل به یک سریال خاص تبدیل کرده است. 
آنچه در نمایشنامه مکبث می بینیم قتل عمو به دست مکبث است. عمویی که خیانت کرده و مکبث را که به عنوان ولی عهد خود معرفی کرده است اما مکبث بدون توجه به جایگاهی که دارد عمو را به قتل می رساند چرا که به او خیانت کرده است. 

 

سریال زخم کاری
این داستان را به خوبی می توانیم در سریال زخم کاری ببینیم ، مالک توانسته جایگاه خوبی در کنار عمو به دست آورد و حتی به او منطقه ای برای فعالیت اقتصادی داده شده است که می تواند مالک را به ثروت افسانه ای برساند اما مالک با تحریک همسرش سمیرا عمو را به قتل می رساند. 
حال این سوال پیش می آید که آیا مالک برای رسیدن به ثروت عمو دست به قتل زده است؟ سمیرا در قالب بانو مکبث که با عمو رابطه داشته و بعد با مالک ازدواج کرده است بزرگترین محرک مالک برای قتل است اما آیا مالک دست به قتل می زند با همان انگیزه ای که سمیرا دوست دارد عمو حذف شود ؟

بیشتر بخوانید : مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی دو بازیگر جدید سریال «زخم کاری»


عمو قبل از ازدواج مالک و سمیرا با سمیرا رابطه داشته است اما عمو تصمیم می گیرد سمیرا با مالک ازدواج کند و همین مساله باعث می شود که مالک و سمیرا هر دو از عمو کینه به دل بگیرند و تصمیم به قتل او بگیرند. 
سمیرا به دلیل اینکه نتوانست همسر عمو شود و مالک به این خاطر که عمو جلوی عشق او منصوره دخترش را گرفت و او را وادار کرد با زنی ازدواج کند که خودش با او رابطه داشت و بعد از ازدواج مالک و سمیرا هم به این رابطه ادامه داد.

رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری

 
پس آنچه تا اینجای کار مشخص است مالک مرتکب قتل عمو شد تا انتقام خیانت را بگیرد ، خیانتی که عمو به مالک و منصوره کرد و جلوی عشق آنها را گرفت و  البته خیانتی که بعد از ازدواج سمیرا و مالک کرد و به ارتباط عاطفی اش با سمیرا ادامه داد. 
سمیرا هم به رغم اینکه همچنان به رابطه اش با عمو ادامه می دهد اما از اینکه چرا نتوانسته ملکه زندگی او شود کینه ای به دل دارد که عمو را لایق مرگ می داند. 

 


هرچند این زوج به بهانه اینکه پول های قرارداد را نمی خواهند پس دهند مرتکب قتل شدند اما این قتل ریشه های عمیق تر از آنچه در ثروت اندوزی نشان داده می شود دارد که در ادامه سریال قطعا مشخص خواهد شد. 
بازی بی نقص جواد عزتی و رعنا آزادی ور در قالب مکبث و بانو مکبث از شاهکارهای این سریال است که این سریال را به یک سریال بی نظیر و با شکوه تبدیل کرده است. 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.