پافشاری برای حضور

پافشاری برای حضور "ژن برتر" در جلسات مسئولان دولتی

معاون محمدرضا عارف به جنجال تازه پسر معاون اول رئیس جمهور واکنش نشان داد.

دنیای قلم - عذرا فراهانی- علیرضا خامسیان،‌ معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر عارف معاون اول رئیس جمهور در واکنش به حواشی عدم حضور خبرنگاران در جلسه تودیع و معارفه وزیران ارتباطات دولت سیزدهم و چهارهم در شبکه اجتماعی اکس نوشت: امروز مراسم معارفه دو وزیر با حضور معاون اول رئیس جمهور و با همراهی همکاران عزیزم در رسانه‌ها برگزار شد مراسم‌های بعدی هم با همین ساز و کاری که دیگر مراسم‌ها برگزار شده بود انجام خواهد شد دوستان خوبم در رسانه ها نقل و قول های غیر دقیق را اصالت ندهند.
به گفته یکی از خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اجازه حضور خبرنگاران در آئین تکریم و معارفه وزیران ارتباطات داده نشده است.

با این حال معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر عارف هیچ توضیحی در باره حضور پسر معاون اول رییس جمهور در جسله تودیع و معارفه وزیر صمت نداد و نگفت علت حضور این "ژن برتر" در این جلسه چه بوده است.

 

 

این جمله علیرضا خامسیان که "مراسم‌های بعدی هم با همین ساز و کاری که دیگر مراسم‌ها برگزار شده بود انجام خواهد شد" به این معنا خواهد بود که دوباره شاهد حضور این "ژن برتر" در جلسات بعدی هم خواهید بود.  

ماجرای "ژن برتر" به یکی از جنجال‌برانگیزترین اظهارنظرهای حمیدرضا عارف، فرزند محمدرضا عارف، در فضای عمومی ایران اشاره دارد. این ماجرا زمانی آغاز شد که حمیدرضا عارف در یک مصاحبه یا سخنرانی به شکلی غیرمستقیم اظهار کرد که موفقیت‌هایش به دلیل "ژن خوب" یا "ژن برتر" اوست. این عبارت به این معنا تعبیر شد که او موفقیت‌ها و دستاوردهای خود را به ارثی بودن و داشتن "ژن برتر" نسبت می‌دهد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.