حملات موشکی ایران به اسراییل و ترکش‌های قضایی برای روزنامه نگاران

حملات موشکی ایران به اسراییل و ترکش‌های قضایی برای روزنامه نگاران

دادستانی تهران روزگذشته اعلام کرد در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه علیه چند روزنامه نگار شناخته شده، اعلام جرم کرده است.

دنیای قلم -عذرا فراهانی-دادستانی تهران علیه عباس عبدی ، حسین دهباشی و یاشار سلطانی اعلام جرم کرده. همچنین از روزنامه‌های اعتماد و جهان صنعت و یکی از خبرنگاران این روزنامه نیز شکایت کرده است. 

بنابر اعلام دادستانی، «بعد از حملات موفقیت آمیز موشکی به رژیم صهیونیستی با تمام افرادی که امنیت روانی جامعه را مختل کنند با قاطعیت برخورد خواهد شد.»

بر اساس این گزارش دادستانی تهران برهمین اساس و در راستای صیانت از امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این روزنامه نگاران و روزنامه‌ها پرونده قضایی تشکیل و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

عباس عبدی پس از احضار در در صفحه اینستا گرام خود نوشت: تصمیم ندارم در باره احضارم بنویسم. در دادگاه حرف می‌زنم. ولی حیف است نگویم؛ که ادامه این اعلام جرم‌ها موجب بی اثری و کاهش اعتبار نوشته‌ها در دفاع از حمله ایران یا نقد و رد اسراییل می شودنویسنده مستقل از نوشتن در این مورد پرهیز خواهد کرد. امنیت روانی جامعه این‌چنین نابود می‌شود.

حسین دهباشی نیز در اینستاگرام خود در باره خبر احضارش نوشت: من هم در اخبار خوانده‌ام  ولی نمی‌دانم چرا.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.