هشدار سازمان سنجش به داوطلبان نسبت به سوداگران کنکور

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان نسبت به سوداگران کنکور

عضویت داوطلبان کنکور در گروه‌ها و کانال‌های مجازی مدعی تقلب و همچنین استفاده از ابزارهای ممنوعه تخلف محسوب شده و موجب محرومیت آنان از آزمون است.

دنیای قلم -رئیس شورای حفاظت آزمون‌ سراسری با تأکید بر اینکه حفاظت از امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی و از مصادیق حقوق عامه است، گفت: با توجه به وظایف ذاتی و مصوبه شورای امنیت کشور دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری مسئولیت دارند.

حاجیلو در نشست هم افزایی سازمان سنجش آموزش کشور با نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی - قضائی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در خصوص حفاظت آزمون سراسری سال 1403، گفت: شناسایی و پیشگیری از تخلف و مقابله با اقدامات برنامه‌ریزی شده گروه‌های سودجو و اغفال گر که موجب نگرانی داوطلبان پرتلاش و زحمتکش می‌شود، مورد حمایت قاطبه مردم و از جمله مصادیق حقوق عامه است.

قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب هشدار داد تا داوطلبان عزیز گرفتار سوداگران کنکور نشوند.
حاجیلو با اشاره به اینکه فعالیت مدعیان تقلب در کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان مهمترین اقدام پیشگیرانه پیش از اجرای آزمون از مدت‌ها قبل در رصد، شناسایی و تحت کنترل نهادهای اطلاعاتی و امنیتی به ویژه پلیس فتا قرار دارند، گفت: عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های مجازی مدعی تقلب و همچنین استفاده از ابزارهای ممنوعه تخلف محسوب شده و موجب محرومیت آنان از آزمون است.

رئیس شورای حفاظت آزمون‌ سراسری خاطرنشان کرد: از طرف دیگر کسانی که در این گروه‌ها اقدام به ارسال مدارک و هرگونه پرداخت وجه می‌کنند بامعرفی به مراجع قضایی حسب مورد مطابق با اعمال مجرمانه صورت پذیرفته حتی مشمول مجازات حبس هم می گردند.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.