مجریان قلابی صدا و سیما حساب 30 نفر را خالی کردند

مجریان قلابی صدا و سیما حساب 30 نفر را خالی کردند

اعضای باند 6 نفره کلاهبرداران تلفنی که با معرفی خود بعنوان مجریان صدا و سیما و نمایندگان اپراتورها از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.

دنیای قلم -اعضای باند 6 نفره کلاهبرداران تلفنی که با معرفی خود بعنوان مجریان صدا و سیما و نمایندگان اپراتورها از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند. 
به گزارش دنیای قلم، با شکایت زنی جوان مشخص شد شخصی ناشناس با وی تماس گرفته و خود را مجری صداسیما معرفی و اعلام کرده او برنده خوش شانس جایزه بزرگ صداو سیما شده است. این زن نیز فریب خورده و از این طریق تمام موجودی حساب بانکی‌اش که تمام سرمایه زندگی او بود، در چند لحظه به سرقت رفت.
در ادامه شکات پرونده به بیش از 30 نفر افزایش یافت و کارشناسان پلیس فتا تحقیقات سایبری خود را آغاز کردند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک باند شش نفره تحت عنوان صدا و سیما و اپراتورهای تلفن همراه با شیوه تکراری برنده شدن در قرعه کشی و دریافت جایزه ویژه از شهروندان به صورت تلفنی کلاهبرداری می‌کنند.
ماموران موفق شدند تمامی اعضای این باند کلاهبرداری را شناسایی و پس از تشریفات قضایی هر 6 متهم را در چند عملیات همزمان در نقاط مختلفی از کشور دستگیر و به پلیس فتا منتقل کنند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.