بدهی ۷۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری به بانک‌ها

بدهی ۷۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری به بانک‌ها

بر اساس لایحه بودجه شهرداری تهران باید عملکرد غیرنقد تا پایان سال به ۱۵ هزار میلیارد تومان برسد و بر اساس روالی که طی می‌شود، این میزان محقق خواهد شد و حتی ممکن است از رقم مصوب نیز عبور کنیم.

دنیای قلم -

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: آنچه در گزارش حساب درآمد و هزینه شهرداری تهران تا مدت اخیر به ثبت رسیده بود، سه هزار میلیارد تومان است؛ اما عملکرد ما بیش از این بوده است.

به گزارش ایسنا، لطف‌اله فروزنده با بیان اینکه وضعیت عملکرد غیرنقد شهرداری در بودجه امسال مطلوب است، اظهار کرد: آنچه تا مدت اخیر (آبان ماه) ثبت شده سه هزار میلیارد تومان است؛ اما شهرداری عملکرد بیشتری داشته است.

وی افزود: بر اساس لایحه بودجه شهرداری تهران باید عملکرد غیرنقد تا پایان سال به ۱۵ هزار میلیارد تومان برسد و بر اساس روالی که طی می‌شود، این میزان محقق خواهد شد و حتی ممکن است از رقم مصوب نیز عبور کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه طلب‌های شهرداری از دولت در حال شناسایی است، یادآور شد: تسویه این بدهی‌ها فرایند خاص خود را دارد و باید حسابرسی شود تا دولت بتواند رقم را پرداخت کند، اما آنچه اهمیت دارد این است که دولت کلیت کار را پذیرفته و در مجموع باید فرایند خود را طی کند و تأیید نهایی و پرداخت آن به تأیید حسابرسی بستگی دارد.

بر اساس گزارش سایت شهر، فروزنده با بیان اینکه برای تسویه بدهی شهرداری تهران به بانک‌ها نیز در حال مذاکره هستیم تا به عدد قطعی برسیم، خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌ها رقم بدهی شهرداری به بانک‌ها نزدیک به ۷۰ هزار میلیارد تومان است که از طریق تهاتر املاک و دارایی‌ها تسویه خواهد شد تا بتوانیم تسهیلات لازم برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دریافت کنیم و بر اساس مذاکرات قرار بر این شده که بانک‌ها در این خصوص همکاری کنند.
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.