30 نفر فریب کلاهبرداران تلفنی را خوردند

30 نفر فریب کلاهبرداران تلفنی را خوردند

تاکنون 30 نفر از مالباختگان این پرونده در سراسر کشور شناسایی شده اند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

دنیای قلم -جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی در داخل و خارج زندان و کشف 30 فقره کلاهبرداری خبر داد .
به گزارش دنیای قلم، سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی گفت: در هفته های اخیر چندین پرونده با موضوع کلاهبرداری تلفنی در دادسرای ناحیه 2 شهرکرج تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس فتا استان البرز ارجاع شد.
وی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود، کلاهبردار با تماس تلفنی با شاکیان، و اعلام این مطلب که در مسابقات تلوزیونی به صورت شانسی برنده جایزه شده اید و با شیوه های متقلبانه اقدام به دریافت رمز همراه بانک مالباختگان کرده و حساب شان را خالی می کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با ردگیری وجوه کلاهبرداری شده 2 زن که در زمینه پولشویی از طریق خرید سکه و طلا فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند، بیان داشت : در تحقیقات تکمیلی از متهمان 3 سرشبکه باند کلاهبرداری که در داخل زندان اقدام به کلاهبرداری تلفنی می کردند شناسایی و با هماهنگی قضائی به پلیس فتا منتقل شدند.
وی تصریح کرد: با انتقال ارسلان به پلیس آگاهی وی به جرم خود اعتراف و اظهار کرد، تا کنون 10 فقره کلاهبرداری به همین شیوه با همدستی یکی از دوستانش به نام جمال مرتکب شده است.
سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: تاکنون 30 نفر از مالباختگان این پرونده در سراسر کشور شناسایی شده اند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.