دختر جوان با رویای ازدواج و مهاجرت از خانه گریخت

دختر جوان با رویای ازدواج و مهاجرت از خانه گریخت

دختر تهرانی بعد از فرار از خانه توسط ماموران در شرق کشور ردیابی و به خانواده‌اش بازگردانده شد.

دنیای قلم -دختری که فریب وعده ازدواج و مهاجرت را خورده و از خانه‌اش در تهران فرار کرده بود، در شرق کشور گپیدا شد.
به گزارش دینای قلم، اواسط شهریورماه، زن میانسالی هراسان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، دختر جوانم به بهانه خرید شارژ تلفن همراه از خارج شده و دیگر بازنگشته است در این مدت نیز با تمامی آشنایان تماس گرفتم اما کسی از او خبری ندارد؛ نگرانم بلایی سر دخترم آمده باشد.
پس از تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان راهی محل زندگی دختر جوان شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم پی بردند، دختر گمشده با یک مرد جوان به صورت پنهانی ارتباط داشته و به سوپرمارکت محله نیز مراجعه نکرده است.
کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، دختر گمشده توسط 2 مرد و یک زن جوان در فضای‌مجازی با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا اغفال شده و از خانه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی کنند.
کارآگاهان در گام ‌بعدی با بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، دختر اغفال شده در خانه متهمان در شرق کشور حضور دارد که کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی آنجا شدند و متهمان را دستگیر کردند.
کارآگاهان موفق به پیدا کردن دختر گمشده شدند و متهمان پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی با شگرد وعده‌های پوشالی و دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کردند.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.