اشتباهات رایجی که خانه شما را کوچک‌تر نشان می‌دهد

اشتباهات رایجی که خانه شما را کوچک‌تر نشان می‌دهد

چطور خانه کوچک را بزرگ نشان دهیم

دنیای قلم -همه ما دوست داریم از وسایل جذاب و پر زرق و برق در خانه خود استفاده کنیم تا هر چه بیشتر بر زیبایی آن افزوده شود. اما نکته ای که باید در چیدمان دکوراسیون خانه به آن توجه کنیم، این است که متراژ خانه تا چه حد می‌تواند پذیرای وسایلی باشد که ما دوست داریم داشته باشیم. اگر در خانه ای با متراژ تا حدودی کم زندگی می‌کنید باید در انتخاب نوع وسایل بسیار دقت کنید تا بتوانید فضای خانه خود را  بزرگ تر نشان دهید. در ادامه به شما اشتباهاتی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند در کوچک‌تر نشان دادن خانه شما بسیار تاثیرگذار باشند.


پهن کردن فرش‌های کوچک


این یک اصل ثابت شده است که فرش‌های کوچک می‌تواند به راحتی در کوچک نشان‌دادن خانه شما تاثیرگذار باشد. همیشه سعی کنید از فرش‌های بزرگ در خانه خود بهره بگیرید.


استفاده از مبل‌های بسیار بزرگ


بسیاری از افراد با تصور این که مبل‌های بزرگ می‌توانند نمای خوبی به خانه آن‌ها بدهند اقدام به خرید آن‌ها می‌کنند. مبل‌های بزرگ به راحتی می‌توانند فضای زیادی از خانه شما را احاطه کنند. اگر واقعا به مبل‌های بزرگ در خانه خود نیازی نمی‌بینید پس حتما از مبل‌های کوچک‌تر استفاده کنید.


کاغذ دیواری‌های مات و تیره  


کاغذ دیواری‌های مات به دلیل تاثیری که بر روحیه و ذهن انسان دارند باعث می‌شوند تصور کنیم که در فضایی بسته و کوچک هستیم. رنگ‌های شفاف و روشن حس بهتری را از نظر ذهنی به انسان القا می‌کنند که حتما باید در دکوراسیون خانه به کار ببریم.


تابلوهای دیواری بزرگ با تصاویر شلوغ


اصل اساسی این است که استفاده از دکوراسیون شلوغ در خانه‌های کوچک در واقع اشتباه بزرگی است. پس اگر در خانه خود تابلوی دیواری دارید حتما دقت کنید که چه تاثیری در میزان شلوغی خانه شما دارد.


آویزان‌کردن لوسترهای بلند و بزرگ


لوسترهای بزرگ به تنهایی می‌توانند فضای خانه شما را کوچک‌تر از آن چه که هست نشان دهند. استفاده از لوسترهای بزرگ در واقع تصور بینایی ما را درباره سقف خانه دچار اشتباه و احساس بسته‌بودن محیط خانه را به انسان القا می‌کنند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.