ستاره‌های موفق نمایش خانگی در انتظار محبوبیت دوباره

ستاره‌های موفق نمایش خانگی در انتظار محبوبیت دوباره

جواد عزتی، علیرضا کمالی، مهران مدیری، مهدی حسینی‌نیا، علی مصفا و بابک حمیدیان پس از آخرین سریال پربیننده خود با کدام مجموعه جدید در راه هستند؟

دنیای قلم -مائده کاشیان : یکی از بازیگران سریال «پوست شیر» که با بازی خوب خود و نقش جذابش موفق شد توجه مخاطبان را به خود جلب کند و تحسین آن‌ها را برانگیزد، علیرضا کمالی بود. این بازیگر پس از تجربه موفق «پوست شیر»، با یک سریال جنایی جدید به نام «بازنده» در راه نمایش خانگی است. علاوه بر او، مهدی حسینی‌نیا نیز که به تازگی در سریال «رهایم کن» یکی از بازی ‌های خوب خود را به نمایش گذاشت، با مینی سریال «حیثیت» به نمایش خانگی خواهد آمد. جواد عزتی، مهران مدیری، علی مصفا و بابک حمیدیان نیز دیگر چهره‌هایی هستند که در آخرین سریال نمایش خانگی خود، حضور موفقی داشتند و پس از این تجربه، به زودی با اثر جدیدی به این رسانه می‌آیند.


آدم‌ بَده «رهایم کن» در «حیثیت»


پس از «می‌خواهم زنده بمانم» و «یاغی»، مجموعه «رهایم کن» ساخته شهرام شاه‌حسینی سومین سریال موفق در کارنامه نمایش خانگی مهدی حسینی‌نیاست. او در این سریال که جمعه هفته گذشته به پایان رسید، نقش شخصیتی پرعقده و سودجو به نام «بهرام» را ایفا کرد. این بازیگر در «رهایم کن» بازی خوبی داشت و در نقش شخصیت منفی قصه حضور تاثیرگذاری در سریال داشت. مهدی حسینی‌نیا که پیشتر در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها، معمولا نقش مکمل یا نقشی فرعی ایفا کرده بود، در مینی سریال «حیثیت» دومین ساخته سجاد پهلوان‌زاده نقش اصلی را برعهده دارد. این بازیگر بیشتر با نقش‌های منفی کارنامه‌اش مورد توجه قرار گرفته و اگر در «حیثیت» نقش شخصیت مثبت قصه را ایفا کرده باشد، با چالش متفاوتی مواجه بوده است. این مجموعه تابستان امسال در فیلیمو منتشر خواهد شد. بهاره افشاری دیگر بازیگری است که در این مینی سریال حضور دارد.


تجربه «هفت» برای ستاره «خاتون»


بابک حمیدیان جزو چهره‌های پرکار نمایش خانگی نیست. این بازیگر اواسط دهه 90 در سریال «عالیجناب» ایفای نقش کرد و پس از چند سال دوری از این رسانه، پایان دهه 90 جلوی دوربین «خاتون» اثر تینا پاکروان رفت تا نقش کمیسر «رجب‌اف» روسی را ایفا کند. او در این نقش با گریم و چهره متفاوتی ظاهر شد و به واسطه بازی خوب خود توانست در نقش شخصیت خبیث و بی‌رحم قصه تحسین مخاطبان را برانگیزد و بهترین انتخاب برای این نقش باشد. حمیدیان در مجموعه «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده نیز که سال 99 جلوی دوربین رفت و تصویربرداری آن در سکوت خبری انجام شد، ایفای نقش کرد و اکنون پس از تجربه موفق «خاتون»، با این سریال در راه نمایش خانگی است. بابک حمیدیان در «هفت» نیز گریم عجیب و متفاوتی دارد و با چهره‌هایی مانند نیکی کریمی، علی مصفا، هانیه توسلی، نازنین بیاتی و امیر جعفری همبازی بوده است. تبلیغات «هفت» از مدتی قبل آغاز شده و احتمال دارد این سریال در فصل تابستان به انتشار برسد.


بازگشت «مالک» پس از «زخم کاری»


جواد عزتی در سال‌های گذشته بارها با ایفای نقش‌های غیرکمدی و سخت، توانایی خود را در بازیگری اثبات کرده است، اما مجموعه «زخم کاری» اولین اثر غیرکمدی در کارنامه سریال‌های نمایش خانگی او بود. علاوه بر این، نقش «مالک مالکی» به عنوان مرد ضعیفی که تحت سلطه همسرش است و با دسیسه او تبدیل به یک آدمکُش می‌شود، نقش پیچیده و چالش‌برانگیزی بود. عزتی به خوبی از پس این چالش برآمد و به ستاره «زخم کاری» تبدیل شد. او پس از این مجموعه در سریال جدیدی بازی نکرد تا این که امسال در فصل دوم «زخم کاری» ایفای نقش کرد. موقعیت جواد عزتی اکنون در مقایسه با زمانی که فصل اول این مجموعه تولید شد، متفاوت است. او حالا تجربه موفق فصل یک را به همراه دارد و توقع مخاطبان از این سریال و عزتی کم نیست. رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان و مرتضی امینی‌تبار بازیگران فصل قبل این مجموعه هستند که در «زخم کاری 2: بازگشت» نیز حضور دارند. کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک هم بازیگران جدید فصل دوم هستند.


ستاره «پوست شیر» در نقش «کارآگاه کیانی»


علیرضا کمالی تا به حال در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است، اما نقش «رضا پروانه» در «پوست شیر» بود که نام این بازیگر را بر سر زبان‌ها انداخت. «رضا پروانه» در این سریال شخصیتی جوانمرد، لوطی منش و رفیقی فداکار بود که خیلی زود نزد مخاطبان محبوب شد. بازی بسیار خوب علیرضا کمالی تاثیر مهمی در جذابیت این نقش داشت و واکنش‌های مثبت مخاطبان را برانگیخت. در حالی که هنوز یاد نقش «رضا پروانه» در ذهن تماشاگران زنده است، این بازیگر با سریال «بازنده» به کارگردانی امین حسین‌پور به نمایش خانگی بازمی‌گردد. او در این مجموعه نقش کارآگاهی به نام «کیانی» را ایفا کرده و قصه سریال درباره حل یک پرونده پیچیده توسط اوست. این نقش هیچ نسبتی با کاراکتر علیرضا کمالی در «پوست شیر» و دیگر نقش‌های او ندارد، بنابراین تجربه متفاوتی در کارنامه این بازیگر به حساب می‌آید. «بازنده» تابستان امسال منتشر خواهد شد. صابر ابر و سارا بهرامی ستاره‌های این مجموعه هستند و صدف اسپهبدی بازیگر فیلم «علف‌زار»، پیمان قاسمخانی و رویا جاویدنیا نیز در آن حضور دارند.


نقش متفاوت مدیری پس از «خاتون»


مهران مدیری که تا پیش از سریال «خاتون» معمولا در آثاری به کارگردانی خودش بازی کرده بود، با تینا پاکروان همکاری کرد و ایفای نقش «جهانگیر روزبه» را برعهده گرفت. این شخصیت مردی ثروتمند بود که با انگلیسی‌ها نیز روابط خوبی داشت اما خائن نبود و با شخصیت «خاتون» همراهی می‌کرد. «جهانگیر» کاراکتری کاملا جدی نبود و شخصیت شیرینی داشت، بنابراین مهران مدیری انتخاب خوبی برای ایفای آن نقش بود. مدیری پس از مدتی غیبت در تلویزیون و پس از سریال پربیننده «خاتون»، مجموعه «پدر گواردیولا» را آماده انتشار دارد. گریم و ظاهر او نشان می‌دهد مهران مدیری در این سریال نقش  کاملا جدی و متفاوتی را بازی کرده است. پلتفرم تماشاخونه مدت‌هاست که تبلیغات این سریال ساخته سعید نعمت‌ا... را آغاز کرده است، اما هنوز تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست. مهدی سلطانی، ستاره اسکندری، امیرمهدی ژوله، مرجانه گلچین، علیرضا خمسه و آرش عدل‌پرور خواننده پاپ از بازیگران این سریال هستند.


بازگشت با 2 سریال پس از «حرفه‌ای»


علی مصفا سال 1400 با سریال «میدان سرخ» به نمایش خانگی آمد و پس از آن با مجموعه پلیسی «حرفه‌ای» اثر مصطفی تقی‌زاده در این رسانه دیده شد که اولی شکست خورد و موفقیتی نصیب این بازیگر نکرد اما «حرفه‌ای» سریال پربیننده‌ای بود و علی مصفا هم بازی خوبی در آن داشت. او در این مجموعه نقش پلیس جدی، باهوش و کم‌حرف قصه را ایفا می‌کرد. این بازیگر پرکار سپس در دو مجموعه «هفت» اثر کیارش اسدی‌زاده و «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» ساخته سروش صحت نیز ایفای نقش کرد. سریال اسدی‌زاده آماده انتشار است و سریال سروش صحت پنج شنبه هفته قبل به نمایش خانگی آمد. علی مصفا در قسمت اول این مجموعه حضور بسیار کوتاهی داشت، اما «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» خوب و امیدوارکننده‌ آغاز شد. باید دید مصفا با کدام یک از این دو سریال مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.