سکانس هایی از سریال خانگی و هیجان انگیز قورباغه+فیلم

زمان پخش سریال «قورباغه» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و بازی نوید محمدزاده مشخص شد.

دنیای قلم- قورباغه مجموعهٔ نمایشی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸، در شبکهٔ نمایش خانگی می‌باشد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است.

پخش سریال «قورباغه» از سوم آذر آغاز می‌شود، این سریال ۱۶ قسمتی، دوشنبه هر هفته در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

این مجموعه داستانی درام و اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده‌است:
«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

این سریال در ایران و کشور تایلند تصویربرداری شده است. گفته شده برای پخش این سریال در نتفلیکس مذاکراتی صورت گرفته است.

این چهارمین همکاری هومن سیدی با نوید محمدزاده پس از فیلم های سیزده، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده است.

 

 

موزیک متن سریال قورباغه

 

موسیقی متن این سریال طبق اخباری که از آن بدست آمده بسیار شبیه به موسیقی متن سریال خارجی و پرطرفدار دارک است که از این منظر میتواند یک نکته مثبت و پیشرفت در یک سریال ایرانی باشد.

 

 

 

بازیگران سریال

 

در این سریال بازیگرانی همچون: نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، نوید پورفرخ و هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

شایعات سریال

 

شاید بتوان قورباغه را بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین پروژهٔ تولید سریال در شبکهٔ خانگی دانست که تقریباً دو سال زمان برد تا به مرحلهٔ پخش برسد.

تکذیب شایعهٔ دستمزد نوید محمدزاده: در برخی منابع عنوان گردیده که نوید محمدزاده قراردادی ۱۲ ماهه را به مبلغ هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با سرمایه‌گذار این سریال به امضا رسانده که طی آن حتی در ماه‌هایی که مشغول بازی در سریال نیست حق بازی در هیچ فیلم، تئاتر و کار دیگری را ندارد که این خبر از طرف وکیل شرکت تصویر گستر پاسارگاد تکذیب شد.

تکذیب حضور صادق رنجکشان: پیش از این شایعه شده بود که محمد صادق رنجکشان تهیه‌کنندهٔ این سریال می‌باشد که با اطلاعیهٔ رسمی این خبر تکذیب شد.

 

منبع: ویکی پدیا و خبرآنلاین

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.