مدیریت فضاهای تبلیغاتی شهر را از دست ندهیم
رییس کمیسیون نظارت شورای شهرتهران:

مدیریت فضاهای تبلیغاتی شهر را از دست ندهیم

دنیای قلم -در چند وقت گذشته سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و شرکت واحد اتوبوسرانی اقدام به واگذاری فضاهای تبلیغاتی در ایستگاههای دوچرخه بیدود و ایستگاههای اتوبوس کرده‌اند.
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به واگذاری فضاهای تبلیغاتی در ایستگاههای "دوچرخه بیدود" و ایستگاههای اتوبوس توسط حمل‌ و نقل و ترافیک و شرکت واحد اتوبوسرانی اقدام انتقاد کرد.

مهدی اقراریان در سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران گفت: با عنایت به ماده سوم مصوبه شماره ۱۸۹۸ شورای اسلامی شهر تهران، با هدف وحدت رویه، تمرکز در سیاست‌گذاری و توزیع عادلانه امتیازات عمومی، واگذاری امتیاز بهره برداری از ابزارهای تبلیغاتی در مالکیت شهرداری می‌بایستی در چارچوب ضوابط و مقررات موضوعه توسط سازمان زیباسازی و با برگزاری مزایده عمومی و طی مراحل معین صورت پذیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه در چند وقت گذشته سازمان حمل‌ونقل و ترافیک (علیرغم اتمام تفاهم‌نامه یکساله به شماره ۱۲۸۰۶۹۸/۶۱۵ مورخ ۹۸.۱۱.۰۵) و شرکت واحد اتوبوسرانی اقدام به واگذاری فضاهای تبلیغاتی در ایستگاههای دوچرخه بیدود و ایستگاههای اتوبوس کرده‌اند. 

اقراریان ادامه داد: از آنجا که این دست اقدامات برخلاف مصوبه شورای اسلامی شهر تهران می‌باشد و بدون هماهنگی با سازمان زیباسازی صورت می گیرد، اگر این اتفاق باب شود و ما تمرکز مدیریت را در حوزه فضاهای تبلیغاتی شهر از دست بدهیم و هر یک از ارکان و اجزای شهرداری تهران راساً اقدام به اجاره دادن فضاهای تبلیغاتی نمایند، شهرداری در حوزه تبلیغات دچار آشفتگی خواهد شد.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران افزود: من از شهردار محترم تهران می‌خواهم برای این مورد و موارد مشابه تدبیر عاجل نمایند تا زین‌پس در سازمانهای زیرمجموعه شهرداری شاهد این قبیل مشکلات نباشیم. موارد فوق به عنوان تذکر به شهردار محترم تهران، جهت بررسی، اعلام نظر و ارائه گزارش تقدیم شورای اسلامی شهر تهران می‌گردد.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.